• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Junija

Ha en underbar helg allihop!

Jag ska möblera och julpynta mitt nya hem denna helg *glad*

>===== =====

• yohanna

jag rensar vår stationäöra dator eftersom att jag idag får min nya bärbara o syrran får denna.

• Björkeli

Hejsan flickor!

Hoppas ni alla mår bra!

Var i dag iväg hos läkaren och har fått lämna MASSA prover! Usch, gillar inte!
    Innan var det alltid min pappa som följde med mig på provtagningar, men sedan han gick bort känns det inget vidare att ta med någon annan så jag härdar själv! Men det går bättre o bättre! Stolt!

Läkaren tror att jag har fått en kronisk tarmsjukdom, IBS. Men vill inte sätta någon diagnos ännu utan vänta in provsvar o så vidare. Men alla symtom tyder på IBS.

Så ja, varför inte...när jag ändå har urinvägskatarr som kan vara kronisk så kan jag väl lika väl slå till på en kroniks tarmsjukdom med! Jippe!

Ni måste tro att jag är helt knäpp, har bara en massa besvär ju. Men det har inte alltid varit så här... Detta är väl vad jag får betala för att jag har haft en bra barndom.
    Nä, men det har varit lite mkt runtomkring mig under några år så det är väl lite det som sätter sina spår på min kropp. Så jag brukar alltså inte vara så här klen!

Vad ska ni göra ikväll då?
    Jag ska mest slappa o ta det lugnt, ska upp imon o arbeta. Funderar på en godis påse... måste passa på innan kosten ska läggas om!!

Nu ska jag sluta tråka ut er! Stor o kram!!

>---- ----

• fru bengtsson

Hej hopp!

Det var faktiskt jättetrevligt på fikat idag, men det känns ändå inte som med er.... Längtar till mars så det är bara inte sant!

Björkeli: Stackars dig! Känns det bättre av att få veta vad som är fel, eller hade du hellre levt i ovisshet och kunnat ha hoppet om att det ska gå över?

Klart vi inte tycker du är knäpp förresten! Eller tror du att i tänker att du får alla krämpor med flit? Lite högre tankar än så får du allt ha om oss....

Ikväll finns det ju bara ett som gäller: IDOL! Gärna med en del gott tilltugg och kanske ett glas rött. Någon som vill komma?

Nu vaknar Ellen, så vi ska åka till barnens morfar en sväng. Ha det gott alla!

• Björkeli

Fru B: Hej!

Va roligt att du hade det bra!

Nä, sådana tankar har jag inte om er! Mest negativa om mig själv när det kommer till dessa saker. Har bra självförtroende men inte när jag får prata om mig själv, och här hos er får jag göra det... då blir jag genast osäker emellanåt eftersom jag inte är van vid det.

Inte meningen att få dig att tro annat! F´låt!

Det är skönt att få lite rätsida på vad det är. Eftersom värken sitter i dygnet runt gör det mig ganska nojig, särskilt efter pappa. Så visst blir det skönt att få veta, även om det inte kommer bli vidare roligt att leva med det kanske. Du fattar vad jag menar va?

IDOL!! Hur kunde jag glömma!!??!! Ska med se!!

Ha det superbra hos morfar! O krama barnen från mig!

• Madge

Björkeli:
    Usch, det måste vara hemskt. En av personalen på jobbet har någon sådär tarmsjukdom och det verkar vara urjobbigt. Finns det ingen tråd om IBS? Tyckte jag sett vid något tillfälle, men det kanske var i våras?

Nu är jag ledig från jobbet tills på onsdag då vi har handledning och personalmöte. Okej på tisdag ska vi ut och äta, men det är ju inget jobbigt . Så egentligen jobbar jag inte förrän på fredag .

• Tintomara

Hej tjejer!

Fb: Vad roligt att du hade en trevlig fikaträff! Det är alltid roligt att lära känna nya vänner

Madge: Härligt! Njut av din ledighet

Björkeli: Stackars dig, vad du råkat ut för mycket senaste tiden IBS vet jag ingenting om tyvärr, men det är ju aldrig roligt när något är kroniskt. Det som är bra med att få reda på det är att du nu kan få så bra hjälp som möjligt förhoppningsvis. Du får prata hur mycket du vill om dig själv härinne btw

• Björkeli

Madge: Hej!
    Va gullig du är, det finns en tråd såg jag igår.

Njut!!!

Tintomara: Ja, jag lever med liiiite otur på min sida just nu. Hoppas därför på en skitbra pensionsålder!

Tack söta du!

*kilar till träff-tråden*

• Madge

Förresten, Björkeli. Det finns ett riksförbund för mag- och tarmsjuka . Jag är liksom föreningsmänniska så jag letar jämt upp föreningar
    www.magotarm.se/

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D