• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Nu drar Manda i mig och ropar Kom nu gamla mor!

Va?! Jag fattar ingenting! Vaddå gamla.... ?

• yohanna
    petunia.
    calcio: ja inga andra ormar. bara mjukisar.
    åh ikväll ska jag på eva dahlgren.. ska bli så mysigt.
  • Piaf

FruB:
    Christian har just nu ett "tomtesnack" med BUSIGA Tristan. Han pratar om Tomtens ankomst och varför han kommer och att barnen ska vara snälla och allt det där.
    Och då smet det in en liten historia om Tomtens liv och det visade sig att här hemma så heter det att Tomten bor i Norrland
    Känner du honom?
    Granne, månne?

• Piaf

FruB:
    Ta den där med Tomtehistorien med Manda, det låter som att det finns fler barn som behöver påminnas

Nu ska vi iväg på ett ärende...........

• Madge

Nu är jag hemma efter en helt tokig dag på jobbet . Alla de boende var tjatiga/gnälliga/arga och jobbiga. Vilket ledde till att vi som jobbade blev helt knäppa . Men imorgon måste jag vara seriös för då kommer LSS-handläggaren .

Är det ingen som fångat den dära boaormen ännu .

• Björkeli

Go kvällen!

Hej Madge! Kul dag på jobbet?
    Ibland blir det så man inte vet om man ska skratta eller gråta!

• Madge

Ja, det blir så knäppt ibland. När man är flera personal kan man sucka åt det hela och sådär. Sen när alla är lite halvtrötta och sega kan det bli extra tokigt .
    Men boende vi har är en som inte har något närminne, så det blir frågor om tid, datum och var vi är tre miljoner gånger om dagen. Och när han sätter igång och frågar om dagen och sen månaden och sen när vi talat om vad båda är så har han glömt bort vilken dag det var. DÅ blir det lite tokroligt .

Men demensombud verkar ju roligt. Det verkar ju ha massa utbildningar kring det. Vi har fått en massa inbjudningar till demensdagar och dyl. Förstår inte riktigt varför när vi bara har utvecklingstörda

• Björkeli

Madge:

Jaha, så äntligen sitter jag framför datan så är det totalt dött här inne! Futtit!

• yohanna

Eva dahlgren - vilken kvinna!

• fru bengtsson

Björkeli: Men nu blir det party en stund!

Yohanna: var det en bra konsert med andra ord?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D