Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Detsamma Piaf! Kör lugnt bland alla malmöbor nu

• Tintomara

Gislöv: Roligt att det var så lyckat! Från vilken ålder kan man ta med ungarna till Disneyland tycker du?

Piaf: Vad trist att det inte blev någon körlektion idag Fast vilken tur att Gislöv kan gå ut och köpa tvättmedel

• Tintomara

lasueca: Det lät inte så dumt alls, det låter som att det är så man ska göra Kan ju berätta att Paris är lite "special" för mig och mannen eftersom det var där vi bestämde att det skulle vara vi för en sisådär 12 år sen

Gislöv: Tack för tipsen! Det får nog bli Disneyworld när Sarah är lite större då

Junija: Hej!

• Tintomara

Har ni förresten läst på aftonbladet att Mikael Persbrandt och Ulf Lundells dotter ska ha barn ihop? Jag som (oftast) inte brukar läsa skvallertidningar etc kastade mig genast över nyheten Jag visste inte ens att de hade hunnit lämna sina respektive, så uppdaterad är jag

• Tintomara

*sjunger*

VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG?
    ÄR DET EN VANLIG DAG?
    NEJ, DET ÄR INGEN VANLIG DAG
    FÖR DET ÄR PIAFS FÖDELSEDAG
    HURRA, HURRA, HURRA!!!

Stort grattis på födelsedagen Piaf! Hoppas att du får en riktigt bra dag

Godmorgon alla ni andra också! Här har vi en härlig höstdag och den ska jag fira med att åka och lämna in bilen på verkstaden, posta paket och sen bege mig till axess-akuten och försöka få penicilin eftersom jag lyckats få öroninflammation! Vilken toppendag!

• Tintomara

Calcio: Ja, det hjälper ju sällan att sätta sig och gråta Melodin hörde jag på ett program om Astrid Lindgren för längesen. Är inte säker på att jag minns den rätt, men den fungerar så här också Allt bra med dig?

• Tintomara

Björkeli: Oj, en urinrörskatarr! Vad är det för skillnad på en urinrörskatarr och urinvägsinfektion egentligen? Fick du pencilin mot det eller?

• Tintomara

Björkeli: Förr hade jag jätteofta urinvägsinfektioner och det gick så långt att min läkare till slut ville göra en njurröntgen bara för att utesluta att det var något "allvarligare". Så, med andra ord fick jag äta en del pencilin. Men så av en händelse pratade jag om detta med en bekant som är läkare och han sa till mig att nästa gång jag kände av det så skulle jag prova att dricka ett glas vatten med två brusvitaminer i precis innan jag gick och la mig för kvällen. Detta har hjälpt jättebra. Sen dess har jag faktiskt inte behövt äta någon pencilin för just detta problemet. Så om du ofta har problem med urinvägarna kan jag rekommendera denna kuren. Flera vänner samt farmor som har haft konstant urinvägsinfektion jättelänge har blivit bra med hjälp av c-vitaminerna. Vet inte varför det fungerar, men jag gissar att vitaminerna ändrar surhetsgraden så att bakterierna inte trivs så bra.

• Tintomara

GRATTIS GISLÖV! Hoppas att du har haft en toppenfödelsedag!

Välkommen Marsbarn! Grattis till flickbebismagen

Hej alla andra också

• Tintomara

Godmorgon alla!

Vad konstigt det där med vita banden! Varför inte sälja så att folk verkligen tar på sig dem, att tillverka själv tror jag inte många orkar.

Björkeli: Hoppas att du får en bättre dag idag.

Petunia: Ha en bre helg hos svärföräldrarna.

Ska försöka få i oss lite frukost nu och sen packar vi lite grejer och åker till Hbg i helgen. Ha en bra dag allihopa!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D