Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Fb: Ja, vi tar bilen ner. Var ju på verkstaden i onsdags för att de skulle besiktiga skadorna och besiktningsmannen tyckte inte att det var någon fara att köra bilen. Dörren har fått sig en rejäl buckla, men stängs bra och är inte svår att få upp. Kan avslöja att jag tycker det är lite läskigt att köra sen krocken, men känner att jag måste köra och försöka komma över den oron. Tack för omtanken!

Petunia: Du ska naturligtvis inte ha en bre utan bra helg med svärföräldrarna!

• Tintomara

Fb: Ska du jobba! Går du in lite extra när de behöver extrapersonal eller?

• Tintomara

Godmorgon alla glassar!

Oj, så mycket som har hänt när man varit borta ett par dagar! Har inte hunnit läsa igenom allt ännu.

Yohanna: Ha en bra resa, du har väl redan åkt nu, men i alla fall. Hoppas att allt löser sig till det allra bästa med flickvännen

Nu ska vi klä på oss och sticka iväg till Mackes simskola, vi hörs senare!

• Tintomara

Hej på er!

Soleil: Jag har tittat då och då på Las Vegas, det är ganska underhållande!

Madge: Grattis till nya bostaden! Vad är det för lägenhet ni kommer att flytta till?

Björkeli: Oj vad stort att gå på info om skolan. Det vill jag verkligen inte Kan de inte få vara små bara liiiite längre.

Idag har jag lämnat in bilen på reparation, självrisken går på 3000 plus att vi har 1000 kr på den andre förarens bil som vi måste stå för. Suck, roligare kan man ha för 4000 kr eller vad säger ni?!

• Tintomara

Björkeli: Jag tycker du verkar vara en fullt kompetent stor-barns-mamma Men vi kan ju inte fixa allt för våra barn. Jag tror att det enda vi kan göra är att försöka få dem att känna att de alltid kan komma till oss med alla problem. Det är nästan den enda möjligheten man har att hjälpa dem. Så med andra ord jag håller med Fb!

Måste tyvärr erkänna att jag är dåligt insatt i hur det funkar med skolan här, men nästa år flyttar alla femåringar från Mackes dagis till lågstadieskolan och har sitt sista dagisår där. Sen är det väl 0-an som gäller och sen försteklass. Så tror jag att det är i alla fall. Jag tycker det är så dumt att femåringarna flyttar upp till skolan, det känns som om det hade varit skönt för dem att få ett år till på dagis med lite mer fröken-hjälp och trygghet. Det är mycket man måste kunna när man flyttar upp till stora skolan.

• Tintomara

Hångla på Fb Men fuska inte och gör det till SPA nu, ok?!

• Tintomara

Jaha, Fb hånglar och Björkeli är i tvättstugan Lika bra att gå och lägga sig! Natti natti

• Tintomara

Hej tjejer!

Har varit i ULLARED idag - puh! Snabb-shopping, men det blev grymt bra grejer. Och faktiskt inte mycket onödigt

Frans mamma: Välkommen! Hoppas att du ska trivas på FL!

Björkeli: Kul att gå till tandläkaren, not, men det var duktigt att du masade dig dit igen!

Petunia: Tack för god fika!

• Tintomara

Lasuecia: Grattis till moderskapet! *snor åt mig lite champagne*

Fb: Ha så kul hos farfar och kör försiktigt!

Petunia: Ja Ullared är bra emellanåt, fast köper mest till barnen där. Tack för att du kollat hemsidan!

Piaf: Ta det lugnt och försök släppa tankar på jobbet ikväll

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D