• Anonym

Medicinsk abort i hemmet?

Jag ska göra en medicinsk abort i hemmet. Ska ta min första tablett imorgon så jag får min blödning på söndag.
    Är lite nervös inför det här så jag skulle gärna vilja bli lite peppad av några som gjort det tidigare hemma.
    OBS!, vill inte höra några skräckhistorier.

Har fått några smärtstillande tabletter med mig hem och hoppas på att jag klarar mig på dem.

• Svar på tråden Medicinsk abort i hemmet?
  • Anonym

En till: Skönt att höra att det gick så bra för dig, kan jag bara hoppas på att det blir lika smidigt för mig

Jag med: Hoppas det går bra för dig idag.

Har haft en liten blödning idag vilket var normalt, börjar känna lite "mensvärk" Är jättenervös inför imorgon men jag har min man hemma med mig så det här blir nog bra.

• Anonym (jag med)

Jag har precis avslutat min abort idag, så nu sitter man här fullproppad med värktabletter och världens blödning. Men har *peppar peppar* inte haft så ont, men fick världes kräk-attack imorse, men mår mkt bättre nu.

Skönt att det är över.

Tänker på dig som ska göra ditt imorgon

• Anonym

Skönt att det gått bra för dig och hoppas det fortsätter så.
    Ska bli så skönt när det här är över sen, orkar knappt gå upp ur sängen för att jag mår så illa

• Anonym (jag med)

Illamåendet försvann så fort dom ordentliga blödningarna kom igång. märkte stor skillnad direkt.

Hoppas det går bra för dig imorgon.

Vilken vecka är du i ?

enligt UL är jag 5+2 och enligt sista mens 6+3

• Anonym

Jag är i v 6+3 idag. Blödde du mycket idag? Har dina blödningar avtagit något nu?

• Anonym (jag med)

när det hela kom igång så blödde jag massor. Fick springa på wc hela hela tiden för att "klämma ur" all blod ur magen ( ursäkta språket)

nu har det börja avta en hel del, så nu tror jag det är på normal nivå...

ska tänka på dig imorgon!

• Anonym

Nu har mannen sprungit upp på ICA för att hyra ett gäng filmer till imorgon så jag har något att kika på.

Tack för att du tänker på mig imorgon och jag är glad att det gick bra för dig idag. Nu känner jag mig lite lugnare också.

• Anonym (jag med)

Hur går det för dig?

Hoppas det har gått bra för dig om nu tog tabletterna tidigt....

• Anonym

Jag tog tabletterna vid halv 11. Har lite mensvärkar, böder mycket men än så länge är det lungt. Hoppas på att det håller i sig.
    Hur mår du idag?

• Anonym

såg lite konstigt ut i mitt förra inlägg men menade att jag hoppas på att det inte gör ondare än så här:)

Svar på tråden Medicinsk abort i hemmet?