Anonym (jag med) skrev 2009-10-19 19:56:07 följande:
Mitt gick rakt åt helvete, Slutade blöda tvärt en dag, fick skitont i magen, åkte in och fick konstanterat att jag fortfarande var gravid. Hade en infektion i livmodern också.Fick 2 olika antibiotika kurer och en till livmodern. Blev riktigt sjuk av den ena antibiotika kurer. Så den fick jag sluta
med.Nu verkar det ha funkat som det ska.Den 22:e ska jag göra nytt grav.test och se hur det gick .Detta blev inte alls som jag tänkt mig..Hoppas det går bra för dig nu !
Har inte följt tråden, men de där lät absolut INTE som en trevlig upplevelse. Ja, inte för att abort är nåt som ska va trevligt...men ja, hoppas du förstod hur jag mena
Ska själv genomgå en nu i slutet av veckan, ska träffa en läkare på torsdag. Jag ska göra abort pga att jag fick mitt andra barn i somras, så att få ett tredje barn så tätt är inget att tänka på. Vi skulle behöva flytta, för vi har inte plats nu för och ha tre barn. Nästa gång vi flyttar ska bli till hus och det är inget vi kan göra ännu, så därför är det olämpligt just nu.
Vi va tyvärr lite för oförsiktiga, för jag har inte hunnit få mig preventivmedel ännu sen vi fick dottern.
Grejjen är den att jag fick infektion efter förlossningen och de är nåt jag inte vill uppleva igen, för det gjorde ju så jäkla ont
Så jag hoppas inte att bara för att jag har nyligen haft infektion gör att det kan öka risken nu under aborten att jag får de igen.
När man ska behöva gå igenom nåt sånt här, så vill man ju att de ska gå så smidigt som de bara går!