Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
Då håller vi tummarna för Karin86 och B!
Då håller vi tummarna för Karin86 och B!
Rafiiki: Hur har det gått för er med feber å allt? Skönt att de hittade en lucka till er med. De kan ju bara de vill på PNUT...
rafiiki: Håller med catmat! Du gör ett enastående jobb med I! Personligen tycker jag inte det är din sak att ringa PNUT. Tala om för läkaren att det är hans sak att lösa...var hård och stå på dig! kram
Någon som vet nåt om handikappanpassade cyklar? V vill cykla men har inte kraften i benen... logiskt sett borde det ju finnas cyklar man kan cykla med händerna eller? Man kan ju köra bil med händerna...
dreamrose + övriga: Vi kan komma till Linköping då!
trollet1985: Kommer till PNUT 21/10... om ni är kvar kanske vi kan ta en fika ;) men jag hoppas ni fått komma hem!
Ang. vaccination kring influensan som tidigare diskuteras i denna tråd. Jag har precis fått kallelse till Viktor vilket innebär att han kommer att vaccineras!
karin86: V är kallad och får sin spruta den 14/10...
catmat: *styrkekram* håller tummarna att allt går bra för dig.
karin86: ja han kommer att få sprutan...
Dreamrose: Jag har inte tagit reda på nåt kring denna vaccination direkt. Fick bara en kallelse med en tid där det stod att V var i riskgrupp...
Trollet1985: uj uj uj... så ni har det! Låter verkligen inget roligt.Massor med kramar till er! Hur mår E annars? Pigg o glad? Arg o lessen? Hoppas allt löser sig snart...
Johlinn: Njut!!