• miamaria78

Ruvardag 7

Hur har ni andra känt er under ruvningen?Blev det plus eller minus?Ruvardag 7 idag och känner ingenting ännu.

• Svar på tråden Ruvardag 7
  • miamaria78

Vad roligt att det har lyckats för er!Grattis!
    Fick upp hoppet lite nu då detta är första gången jag inte känner något,de andra gångerna har jag haft en massa symptom redan dagen efter transfern.

• miamaria78

Ursäkta en dum fråga,vad menas med korta eller långa metoden?Är det hur länge man odlat embryona innan transfer?

• miamaria78

Ok,då vet jag.Jag har gjort ett ostimulerat Fet med två embryon nu.

• miamaria78

Absolut Mårran,så är det.Man analyserar tyvärr allting.

Jag har ruvat fem gånger förut och alla de gångerna har jag haft ömma bröst,stick i magen,sjuk korsrygg,trött,frusen mm.Alla gånger minus.

Denna gång ingenting!Bara lite ömma bröst ibland men det kan ju bero på vaggisarna. Även om jag inte tror riktigt,så är det ändå spännande då allt är så annorlunda denna gång.Man hoppas ju in i det sista.
    Vi får hålla tummarna Mårran! :)

• miamaria78

Jag har också gjort flera ostimulerade Fet men alltid tagit vaggisarna,2 på morgonen och 2 på kvällen.Verkar vara lite olika.

• miamaria78

Ruvardag 9 nu,fortfarande inget annat än ömma bröst.
    Jag kollade hur det varit förut när jag ruvat och mensen har kommit på exakt samma dag varje gång!
    Lite olika på ET och FET men efter båda ET kom mensen på samma dag,och efter alla tre FET kom den också på samma dag.Intressant...så då vet jag ju exakt när jag kan hoppas på att inte få mens den här gången.Allt hittar man på för att roa sig... :)

• miamaria78

Hej Mårran,du borde visst vara på samma ruvardag som jag?Det är enligt mig för tidigt att testa ruvardag 9,så det behöver ju inte vara kört än om du har testdag först nästa onsdag.Bruna flytningar behöver inte heller betyda nåt för mensen har väl inte börjat än?Håller tummarna att du var för tidigt ute!

Svar på tråden Ruvardag 7