• Anonym (FAAAAAAN!!!!)

5 missfallet i rad idag!!!

Vad är det för fel!!
    Vet snart inte va fan jag ska ta mig till... 5 missfall i rad,
    har aldrig hört talas om att nån fått så många i rad!!
    Blir så arg på mig själv, känner mig som en värdelös människa!!!

Sökte hjälp efter 4 de missfallet men fick till svar att inget var fel på oss och att vi skulle höra av oss när jag blev gravid igen...

Grejen är den att jag får mina missfall så himla tidigt (som tur är)
    jag får missfallen samma dag som planerad mens, skillnaden är att jag blöder väldigt länge o konstigt annars kanske jag inte märkt av dom...

Men alltså kan jag inte höra av mig till dom när jag blivit gravid igen för då är det redan försent!! Jag får ju missfallen innan jag vet att jag är gravid... Nåt borde ju va fel, varför kan dom inget göra...

Vi har en 3 årig son (tack gode gud för honom) Det tog 18 månader att bli med honom men inga missfall som jag vet innan..

Finns det nåååån människa som sitter i min sits??
    Känner mig så jävla ensam!!!

Kram på er...

• Svar på tråden 5 missfallet i rad idag!!!
  • Anonym (FAAAAAAN!!!!)

Mina sköldkörtelprover var botten men har äter medicin o värdena har varit bra sedan 6 månader, men ändå missfall

• Orättvist

...sååå, mera självstudier på nätet, klart det måste finnas nåt man kan göra, nåt står ju uppenbarligen inte rätt till.
    Så med en lista i näven fick jag en telefontid med samma läkare, och kom med förslag på vad vi kunde göra.
    Men då låg det UTANFÖR hennes kompetensområde TYVÄRR...

• Anonym

En van fick manga tidiga missfall, hennes berodde pa att livmoderslemhinnan var for tunn, sa agget kunde inte fasta ordentligt. Ar det nagot du kollat upp? Hon fick hjalp av hormoner som stimulerade slemhinnan till ratt tjocklek, och efter det gick det bra for henne.

Lycka till.

• Anonym (FAAAAAAN!!!!)
    Anonym skrev 2009-11-06 16:25:03 följande:
    En van fick manga tidiga missfall, hennes berodde pa att livmoderslemhinnan var for tunn, sa agget kunde inte fasta ordentligt. Ar det nagot du kollat upp? Hon fick hjalp av hormoner som stimulerade slemhinnan till ratt tjocklek, och efter det gick det bra for henne. Lycka till.
    Det ska jag verkligen kolla upp, tack för tipset!!
  • Anonym (FAAAAAAN!!!!)
    Orättvist skrev 2009-11-06 16:21:32 följande:
    ...sååå, mera självstudier på nätet, klart det måste finnas nåt man kan göra, nåt står ju uppenbarligen inte rätt till. Så med en lista i näven fick jag en telefontid med samma läkare, och kom med förslag på vad vi kunde göra. Men då låg det UTANFÖR hennes kompetensområde TYVÄRR...
    Men slussade hon dig vidare till nån läkare inom det området då??
  • Orättvist

... så nu sitter jag här och inte vet vad jag ska ta mig till., dom med rätt kompetens tänker ju inte ta emot mig.

Här var mina förslag till läkaren iaf...

• Anonym (FAAAAAAN!!!!)
    Orättvist skrev 2009-11-06 16:31:05 följande:
    ... så nu sitter jag här och inte vet vad jag ska ta mig till., dom med rätt kompetens tänker ju inte ta emot mig. Här var mina förslag till läkaren iaf...
    Varför inte???
  • Orättvist

Neej, sa bara att hon inte kunde hjälpa mig tyvärr.
    Delar in texten lite, måste kolla att datorn e med mig:)

• Anonym (småländskan)

Beklagar verkligen
    Har själv varit med om 2...

Jag har en underbar tråd som jag kan tipsa dig om som jag har fått mycket stöd i; där finns det tjejer som varit med om mycket och som säkert kan stötta och som vet vad du går igenom:
    www.familjeliv.se/Forum-11-308/m46122547.html

Ibland är det ju skönt med cyber-kompisar att prata av sig med {#lang_emotions_heart}

• Orättvist

Mina tips:

Högt blodsocker kan orsaka missfall, man kan få nåt som heter metformin för att förhindra detta.

Svar på tråden 5 missfallet i rad idag!!!