• Anonym (FAAAAAAN!!!!)

5 missfallet i rad idag!!!

Vad är det för fel!!
    Vet snart inte va fan jag ska ta mig till... 5 missfall i rad,
    har aldrig hört talas om att nån fått så många i rad!!
    Blir så arg på mig själv, känner mig som en värdelös människa!!!

Sökte hjälp efter 4 de missfallet men fick till svar att inget var fel på oss och att vi skulle höra av oss när jag blev gravid igen...

Grejen är den att jag får mina missfall så himla tidigt (som tur är)
    jag får missfallen samma dag som planerad mens, skillnaden är att jag blöder väldigt länge o konstigt annars kanske jag inte märkt av dom...

Men alltså kan jag inte höra av mig till dom när jag blivit gravid igen för då är det redan försent!! Jag får ju missfallen innan jag vet att jag är gravid... Nåt borde ju va fel, varför kan dom inget göra...

Vi har en 3 årig son (tack gode gud för honom) Det tog 18 månader att bli med honom men inga missfall som jag vet innan..

Finns det nåååån människa som sitter i min sits??
    Känner mig så jävla ensam!!!

Kram på er...

• Svar på tråden 5 missfallet i rad idag!!!
  • Orättvist

Hej igen trådstartaren:)
    Har du kollat dom där bristerna nån gång, och proteinet o det där jag skrev igår??
    Vad man läser så verkar det ju bara vara en pytteliten grej som kan va fel, så sitter man där och undrar varför det blir som det blir.
    Kram på dig:)

Ska ha mens idag, gissa om man e på helspänn!!

• Anonym (FAAAAAAN!!!!)
    Orättvist skrev 2009-11-07 13:47:44 följande:
    Hej igen trådstartaren:) Har du kollat dom där bristerna nån gång, och proteinet o det där jag skrev igår?? Vad man läser så verkar det ju bara vara en pytteliten grej som kan va fel, så sitter man där och undrar varför det blir som det blir. Kram på dig:) Ska ha mens idag, gissa om man e på helspänn!!
    Nej. hur kollar man det då, blodprov eller?

Håller tummarna åt dig Kram
  • Orättvist

Vet inte riktigt. När jag fick veta av läkaren att det var UTANFÖR hennes kompetensområde svamlade hon nåt om att man gjorde proverna under olika dagar i månaden, nåt med att värdena ser olika ut beroende på var i cykeln man är.
    Jag fattar inget, men det gör väl dom jag inte får komma till. Men kommer du till gyn kan du väl iaf ifrågasätta dessa, måste ju ligga sanning i det när personer med upprepade missfall skriver om det.
    Hur mycket folsyra äter du extra, jag äter 60o microgram (heter det väl).

Lugnu ännu:)

• Anonym (FAAAAAAN!!!!)

På min burk står det folsyra 5 mg o jag äter en halv sån så 2,5 mg då...
    Hur många microgram är 2.5 milligram??

Hur länge ska du vänta innan du testar dig??

• Orättvist

Tror du kan gissa mitt svar:)
    Desperata som vi är... gjorde ett igår.
    Visa inget så klart:(
    Men hoppet e det sista som överger en.

• Orättvist

Du äter då 2500 microgram, ska jag kanske äta mer då???
    Äter kvinna, nån blandning av vitaminer och grejor, bla då 600 microgram folsyra.
    Kanske jag kan äta mer utöver.

• Orättvist

Herregud, hur orkar man med så många.
    Men det gick ju tillslut då.

• Bebislängtan82

Jag äter ren folsyra :) finns på apoteket.

Ja jag fattar inte hur man orkar men till slut gick det

Är 2010 vårt år
  • Anonym (FAAAAAAN!!!!)

30??????!!!! Jävlar, stackars människor... Under hur lång tid fick hon dom??

Svar på tråden 5 missfallet i rad idag!!!