• Pyff

Varför blir jag så dålig i magen av McDonalds mat?????

Jag har hållit mig ifrån McD i typ ett år nu eftersom jag inte alls varit sugen, men idag så kände jag att det var dags igen
    Hade dock glömt hur kass i magen jag alltid blir av skiten!! Efter ca 30 minuter känner jag mig tom i magen och hungrig igen, som om jag bara ätit luft! och det kurrar som attan i kaggen................. Sist jag åt fick jag så ont att jag höll på att bli tokig, värsta magkatarren helt enkelt.
    Vad beror det på egentligen?? Jag äter nästan bara stekt mat och rätt mycket fet mat annars också, så det borde ju inte bero på det.................. det känns som sagt som om det är noll näring i skräpet och att man inte får i sig ordentlig mat, varför?

• Svar på tråden Varför blir jag så dålig i magen av McDonalds mat?????
  • Lola Jämtland

Venus

Jepp o mätt blir man oxå.

• CB72

Nääääääääää,, Mc D är ju bra,,,
    Tycker jag nu då ..

Men även MAAX är inte tokigt,, å även Korvgubben....

• gyro

jag blir oxå hungrig direkt efter jag ätit oavsett vad jag äter för mat där..
    spelar ingen roll om det är bigmac, mcnuggets eller mcfish..

jaja om 1 år borde det vara slut för skräpmaten helt som tur är (för min del inte för allas)

kram

• CB72

snygg stavning ser jag..

MAX ska det ju stå,,

å inte MAAX..

• siamesen

Usch, nu far ni sluta....vi har ju inget sant där gott här nere (jo McD men det är ju inte samma sak)....vill ocksa ha tunnbrödsrulle och korv och BK

• Lola Jämtland

Alltså...jag äter på Sibylla o blir proppmätt...ett vanligt Skrovmål(90 gr burgare o strips) räcker för mig i måååånga timmar....

Vad har ni för jättemagsäckar?

• Winnertaco

Man blir hungrig direkt för att blodsockret åker upp i topp hur snabbt som helst av hamburgare pommesfrites och cola! Sedan sjunker det lika snabbt igen! Är morötter och juice till menyn så kommer du att vara mättare längre och bli skönare mätt!

Att man blir dålig i magen är inte så konstigt eftersom maten består av vitt bröd och massor av fett.

McD (och snabbmat öht) ska man äta nån gång ibland!

• gyro

Lola
    min magsäck är gigantisk för att matcha min rätt stora kropp..
    jag blir knappt mätt på 9 bitar mcnuggets och en stor pommes...

tur att farbror kirurg ska förminska min magsäck om något år så jag blir mätt snabbare..

• Lola Jämtland

gyro

Jag är oxå rund o go´...

Jag ville absolut inte vara dum o elak o jag hoppas att du inte tog det på det sättet. Ber om ursäkt isf.

• Glass
    Jag blir faktiskt mätt på macdonadls mat. Jag äter en cheeseburgare, dricker vatten eller lightläsk och äter en eller två påsar morötter.
    Pommes har jag näst intill skippat eftersom det är det mest onyttiga på hela menyn...
Svar på tråden Varför blir jag så dålig i magen av McDonalds mat?????