Inlägg från: Elinsmamma |Visa alla inlägg
  • Elinsmamma

Nya vänner i söderort/sthlm?

lindamit skrev 2009-11-11 06:44:24 följande:
    Hej hej! Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars! Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =) Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)
    Hej Linda

Jag heter Frida. är 31 och bor i Hägersten. Är gift och har en liten Elin på 5 månader, Jag träffas gärna med eller utan barn.
    Fika , promenader eller annat kul.

Hör gärna av dig =)

// Frida
  • Elinsmamma
    Juhanna skrev 2009-11-12 09:48:09 följande:
    Hejhej! Johanna heter jag, har två tjejer födda 07 och 09. Vi träffas gärna!
    Hej johanna!

va kul, såg att du hade en liten parvel, Elin är visseligen bara 5 månader men hon är en baddare..=)
  • Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-12 17:26:23 följande:
    Hej på er! Vad roligt att ni har skrivit här och vill ses! Jag gick på föräldraledighet idag så nu kan jag ses nästan när som helst =) Hur ser era dagar ut?
    Jag är ledig och flexibel, =) har babysim på tisdag förmiddag men ses gärna efteråt eller onsdag, Annars blir det kvällstid, då får Elin leka med

vad passar er?
  • Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-13 19:30:46 följande:
    Vad säger ni om tisdag runt lunch då? För då kunde båda eller hur? =)
    Då kan vi också, runt 12.30-13.
    vad är bäst att ses? i stan, farsta C eller har ni några bra förslag?
  • Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-13 22:05:23 följande:
    Hej hej får jag också hoppa in här? Jag heter Helena, är 28 år har sambo och en dotter på snart 11 mån.
    Hej hej

Kul med flera!
    Vi har pratat om att ses på tisdag runt lunch, =)
  • Elinsmamma
    Juhanna skrev 2009-11-14 11:55:11 följande:
    För mig spelar det ingen roll. Bor visserligen inte kvar på södra sidan stan men det är inga problem för mig att åka.
    Men ska vi ses i Farsta C då? ett plus om man får plats med barnvagnen.
    Elin lär sova eftersom vi simmat tidigare på dagen.
  • Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-15 21:36:25 följande:
    Jag bor vid Farsta centrum så det passar mig perfekt! Jag och Mira kommer!
    Vi kommer till 12.30 på tisdag, ska försöka hitta till utgången närmast tunnelbanan.
    Jag var där i förra veckan och letade efter Polarn&Pyret, fick en beskrivning av tjejen i info disken och efter mycket letande hittade jag..=)
  • Elinsmamma
    Juhanna skrev 2009-11-15 22:04:42 följande:
    Haha ja Farsta centrum är ett knepigt centrum att hitta i. Vi kommer antagligen också på tisdag, min stora tjej har vart lite hängig idag men verkade mycket piggare nu på kvällen. Så om det inte blir värre kommer vi.   
    Ja men visst är det lite knepigt, Elin har fått sin 2:a vaccination idag på morgonen och än så länge hänger hon med. Förra gången fick hon lite feber och var lite kinkig.
    Vi kommer också om inget händer som sagt.

KUL!!
  • Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-16 13:45:21 följande:
    Riktigt kul att så många vill komma! Skulle vara bra om alla kunde skriva lite kort på morgonen imorn om hur ni gör så man inte dyker upp själv =) Hoppas alla sjuklingar kryar på sig!
    Jag loggar in i morgonbitti och skriver en rad...=)
  • Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-17 09:46:03 följande:
    Linda har du möjligtvis jobbat på Mayday? I så fall har vi jobbat tillsammans!
    HJ81 skrev 2009-11-17 09:42:01 följande:
    Hej hej, kommer ni idag?
    Hej
    Jag och Elin dyker upp. Har en svart barnvagn och rosa mössa. Om ni ses någon lätt förvirrad så är det jag =)
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?