• HJ81

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej får jag också hoppa in här? Jag heter Helena, är 28 år har sambo och en dotter på snart 11 mån.

• HJ81

Jag bor vid Farsta centrum så det passar mig perfekt! Jag och Mira kommer!

• HJ81

Linda har du möjligtvis jobbat på Mayday? I så fall har vi jobbat tillsammans!

• HJ81
    Elinsmamma skrev 2009-11-17 09:53:19 följande:
    Hej Jag och Elin dyker upp. Har en svart barnvagn och rosa mössa. Om ni ses någon lätt förvirrad så är det jag =)
    Haha!

Jag har också en svart vagn, svart jacka och ljust hår. Vi kan ju ses vid trappan som ligger precis bredvid ingången vid tunnelbanan.
  • HJ81

Yes du minns rätt Helena, va kul! Vi får prata med när vi ses!

• HJ81

Ja du det där med sömnen det går verkligen upp och ner för de små, vi har haft tur med Mira för det mesta men visst har hon haft några mornar då hon velat gå upp före 6, så 6.30 är ju sovmorgon!

Men då säger vi ons 11.30, ska vi ta innanför ingången närmast tunnelbanan igen?

• HJ81
    Elinsmamma skrev 2009-11-24 16:52:31 följande:
    Hallo tjejer! Är ni friska och står på benen? =) Dvs kommer ni imorgon jag ser fram emot att få sitta ner =) idag promenerade jag till och från babysimmet, var på öppna förskolan och gjorde gips avtryck och nu har jag dragit fram dammsugaren. OCH så är det min träningsdag ikväll,,,,,ojoj Va helt slut kl.14 redan...Får jag skylla mej själv eller???
    Ojoj jag är imponerad! För min del brukar "träningen" bestå av att gå till och från centrum hehe. Ibland slår jag på stort och går till tunnelbanan eller bussen!
    Mira är förkyld så vi får se hur vi gör imorgon. Förhoppningsvis är det sovtid för henne då så behöver jag inte ta upp henne nåt. Men jag räknar med att komma, sa vi samma plats som sist? vi kan väl ses innanför den här gången?
  • HJ81
    Elinsmamma skrev 2009-11-25 22:51:27 följande:
    Det var jättetrevligt idag, det är ju andra veckan vi ses så varför inte fortsätta redan nästa vecka igen..=))) Det blev inga serier tittade på för min del idag, åkte och tränade och spelade bra musik i bilen...och blev trött och glad...
    Sluta va så duktig!!! Haha, nä men du får nog träna lite för mig med jag vet inte när jag ska komma igång själv igen..
    Jag tyckte också det var jättetrevligt även fast jag inte kunna stanna hela fikastunden! Nästa vecka åker vi till Gotland, jag har min familj där och vi ska inte fira jul där så då åker vi nu i stället. Åker tillbaka nästa söndag så nästnästa vecka kan vi igen. Är det någon som har tråkigt och inget att göra imorgon däremot ses jag gärna.
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?