Nya vänner i söderort/sthlm?
Licens To Kiss skrev 2009-11-26 16:44:28 följande:
Licens To Kiss skrev 2009-11-26 16:44:28 följande:
Kul jag och Mira kommer! Jag köper nog med mig nån mat, om jag känner mig själv lär jag bli hungrig:) Nåt annat du vill att jag ska köpa med är det bara att säga till!
Hej allihop hoppas ni haft en trevlig helg! Ingen bebis än Linda? Ååh va spännande det är, tänk att du ska få en liten nu när som helst!!
Men vi ses imorgon hörrni, det ska bli jättetrevligt!
Som det ser ut nu har jag ingenting planerat den veckan så vilken dag som helst går bra! Det är för övrigt min sista vecka som föräldraledig, sen börjar jag plugga. Det kommer va på distans så jag kommer ha mycket ledig tid ändå så det blir väldigt skönt, mycket tid för hela familjen tillsammans. Dessutom kommer jag kunna fortsätta träffa er:)
Är det bara jag som är nyfiken på hur det gått för Linda?? Känns som att bebisen kommit eftersom hon inte varit här på ett tag!
GRATTIS Linda, åh va roligt och skönt att allt gått bra! Längtar tills vi får träffa den lille.
Men ska vi säga måndag då? Vill ni komma hit? Jag kan maila min adress och beskrivning i så fall. Gabby23, jätteroligt med fler så du får gärna komma! Min dotter fyllde 1 för ett par veckor sen, de andra barnen är lite mindre så det är kul med en större också! Vi bor i vid Farsta centrum förresten, vart var det du bodde?