Inlägg från: metste |Visa alla inlägg
  • metste

Nya vänner i söderort/sthlm?

Barn är bra konstiga ibland :) Nu är Teodor väldigt pigg helt plötsligt men det går nåt värsting virus på hans förskola, idag var det tydligen bara 6 barn där av 15. Alla är hemma med hosta och feber..............får väl se hur detta urartar sig men det känns som att man vill ha honom hemma för att slippa denna förkylning som går på förskolan. Nu står han och trycker vid dörren o vill gå till förskolan. Får väl se om vi dyker upp imorgon...

• metste

Vi kommer nog inte imorgon :( Behåller nog sonen hemma så han inte drar hem någon förkylning om han nu inte redan fått den. Funderar även på om Jonatan håller på att bli sjuk han har varit konstant missnöjd idag. Vet inte om det hör till när de är 6 mån kan inte minnas att Teodor var så, Jonatan blir så frustrerad och arg när han ligger på golvet han vill ta sig framåt, har sett hur han ålar ibland! Men jag ses som sagt gärna nästa vecka, kan ni då? Hoppas ni får det trevligt imorgon! Kram

• metste

Hej på er! Hoppas ni hade det trevligt idag! Synd att man inte kunde vara med, men har ni tid att träffas någon dag nästa vecka? För mig passar onsdag eller torsdag bäst.

• metste

Oj Linda va spännande! Ja det förstår jag att du inte kan boka nåt :) Man vet ju av erfarenhet att förlossningen med tvåan går SNABBT ;) Å gud va skönt att få sova det skulle jag behöva ;)
    Tisdagar babysimmar jag men skulle nog kunna träffas vi 12, men vi kan väl se på måndag vad du känner så vi behöver inte bestämma tid o dag
    ännu.
    När kan ni andra nästa vecka?

• metste

Glömde skriva att torsdag också är bäst för mig, men det är nog stor risk att du ligger och gosar med en liten nyfödd då Linda!

• metste

Ja jag hoppas verkligen att han kommer snart Linda! Men vi kan se under veckan hur det blir. Nästa vecka ska jag nog ha tvåårngen hemma hela veckan för jag vill inte att han ska bli sjuk när vi ska åka till Åre, ska ju fira med min syster som har en nyfödd. Nu ska vi nog adventsfika lite...........håller tummarna för att han vill komma snart Linda. Frida hur är det med Elin nu är hon frisk o pigg igen?

Kram

• metste

Hej på er!
    Hur är det Linda har det kommit någon bebis? Vilka kan träffas denna vecka? Va trevligt att du bjuder hem oss Frida, men vi kan vara hos mig också eftersom det är jag som har extra barn så kan han leka här hemma med sina leksaker. Jag kan inte onsdag, men måndag kan jag då med ett barn för då får Teodor gå på förskolan för då är det luciatåg.

Kram på er!

• metste

Trevligt Frida! Då ses vi då, tror att Teodor går på förskolan den dagen om inte är det ok att han följer med då?

Kram

• metste

ja säg till om jag ska ha med mig nåt

• metste

Hej! Tack för en trevlig dag! Å tack för fikat Frida! Nu är det första luciatåget avklarat det var kaaallt, men Teodor stod bland barnen under hela uppträdandet, visst han såg väl inte överförtjust ut men ändå jag var säker på att han skulle stå vid mig. Han såg ut som en liten michellingubbe med tomtekläderna över overallen. Linda hur var det på Neos tåg?

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?