Inlägg från: metste |Visa alla inlägg
  • metste

Nya vänner i söderort/sthlm?

Nu är vi hemma från Åre, lååång bilresa men vi har haft en mysig jul hoppas ni andra också haft det! Linda har det kommit någon liten bebis? Jag firade ju jul med min syster som har en liten Axel på 1 månad han är så liten man har glömt att de var SÅ små. Vi har iaf åkt lite skidor även Teodor åkte lite såå duktig :).

• metste

Men usch Frida va tråkigt med din mormor jag beklagar verkligen. Ja Linda borde fått bebis nu och jag vet vilken omställning det blir från ett till två barn. Är verkligen nyfiken på hur det gått. Jag ses gärna har ingen kalender här men måndag passar mig, vilket datum är det?

• metste

GRATTIS till lilla Milo, Linda! Ska bli kul att se underverket sen!! Kram

• metste

Ja kl 12 passar bra! Helena finns det mycket parkeringar där du bor? Kan du maila ditt telefonnummer också i fall man skulle få problem att hitta. 

• metste
    lindamit skrev 2010-01-11 09:19:43 följande:
    Hoppas ni får det trevligt hos Helena imorn! Jag hakar nog på nästa gång tror jag, nu börjar vi kommer in i rutiner här =) Får hoppas att det är lite varmarte ute då också, det är ju verkligen pest att vara ute med vagnen när det är såhär kallt och halt!! kram på er så länge =)
    Hej Linda! Var inne o snokade på din sida å gud va söt Milo är o va mycket mörkt hår han har! Skulle va jätte kul om du kom nästa gång!
  • metste

Tack för idag Helena o Frida det var trevligt! Kul att se hur du bor Helena!

• metste

Jag kan nog men det beror på vilken tid det är eftersom jag måste hämta på förskolan kl 15 så jag träffas gärna tidigare än 12 gärna 11 annars blir det så stressigt.

• metste

Hej! Va kul att vi blir så många på onsdag! Ska bli spännande att få träffa Milo! Kl 11 vid rum för barn?

• metste

Vi kommer också kl 11 utanför entrén, men vilken entré är det? Ja Helena utvecklingsfaserna är jobbiga, tror att J är i någon också för han sover så dåligt men det går så mycket upp och ner ibland sover han jätte bra och ibland kan han typ vakna hela tiden och det är frustrerande specellt som man tror att han ska börja sova hela nätter. Men såfort de är ute ur "faserna" så glömmer man snabbt hur det var o det är ju bra!

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?