Inlägg från: lindamit |Visa alla inlägg
  • lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Jag hoppas att han har kommit då men det verkar superlungt på värkfronten tyvärr...Så himla segt att bara gå och vänta!

Vi kan väl höras i veckan och se vad som händer med den träffen helt enkelt! Vi kanske kan säga torsdag så länge iaf =)

Ha en skön 2.a advent nu!

• lindamit

Jag hoppas att han har kommit då men det verkar superlungt på värkfronten tyvärr...Så himla segt att bara gå och vänta!

Vi kan väl höras i veckan och se vad som händer med den träffen helt enkelt! Vi kanske kan säga torsdag så länge iaf =)

Ha en skön 2.a advent nu!

• lindamit

Hej alla =)

Hoppas ni mår bra och att alla barn är friska!
    Vi mår bra men ingen liten bebbe än... Han är ju egentligen beräknad om 3 veckor först så det är inte så konstigt men när man får höra från MVC att det kan ske när som helst känns det ju ännu mer frustrerande när det inte händer nåt!

Trevligt att vara hemma hos någon också, och att du erbjuder dig att baka till och med Frida, mums =) På torsdag får vi besök här så då kan vi inte heller ses men jag ses gärna också på måndag som det ser ut nu iaf!

• lindamit

Ska bli jättetrevligt att ses hos dig Frida tycker jag! och som sagt; jag vill också ta med mig lite fika så slipper du baka för ett helt kompani haha Kommer kännas riktigt skumt att vara den enda utan barn men jag borde väl vant mig vid det här laget ;) Nästan så jag vill ta med mig Neo bara för att men det kommer ju bli världens dagis där då misstänker jag =)

Har faktiskt köpt de flesta julklapparna till Neo och hunden idag, vart nätshopping för hela slanten i år. Älskar att julhandla och gå i affärer men inte med den här klumpen på magen! Kan förresten tipsa er om en bra barnsida där de säljer allt möjligt; leksaker, filmer, böcker och inredningsprylar till superpriser; www.hikmet.se Stort utbud och en fast leveranskostnad, hittade en hel del till Neo där!

• lindamit

Hej allihopa, hoppas ni mår bra! (och nope ingen bebbe än för den som undrar =)
    Roligt att du också ville träffas Gabby23, hör av dig om du vill haka på redan imorn =)

Vi ses runt 11 om inget dramatiskt händer!

• lindamit

Tack för igår!

Det gick så himla bra på tåget så jag blev nästan tårögd haha Neo hade ju lovat att stanna kvar tills de sjungit klart och det gjorde han också. Till på köpet så smilade han sig igenom den halvtimmen och försökte hänga med i rörelser och sången också, så det vart så bra det bara kunde bli =) Men det var kallt som bara den!! Fast mysigt med snö så jag ska inte klaga, hellre det än blask =)

• lindamit

Frida:
    Nej att köra bil måste vara förjävligt nu, framförallt igår! Vi höll oss inne hela dagen och myste faktiskt, Neo fick till och med vara hemma från dagis när vi såg ut på stormen genom fönstret på morgonen =)

Gabby:
    Precis, vi ska ses efter alla helgerna igen men vi får uppdatera tråden allt eftersom!

• lindamit

Hej tjejjer!!

Jodå lillebror är här nu! En frisk och underbar liten kille på 49 cm och 3700 gram var det som tittade ut den 27 december! En stor omställning med en till liten i familjen såklart men anledningen till min frånvaro är faktiskt att vi mitt i allt har varit internetlösa sen jul =) Men nu är jag tillbaka i cyberrymden igen ;)

Roligt att höra att julen varit bra för alla också. Tråkigt att höra om din mormor Frida, hoppas ni mår trots det.

Jag träffas gärna snart igen men håller mig nog inne ett litet tag till så om någon vecka eller så hakar jag och Milo gärna på när ni ses!

Kram på er alla så länge! 

• lindamit

Hoppas ni får det trevligt hos Helena imorn! Jag hakar nog på nästa gång tror jag, nu börjar vi kommer in i rutiner här =) Får hoppas att det är lite varmarte ute då också, det är ju verkligen pest att vara ute med vagnen när det är såhär kallt och halt!!

kram på er så länge =)

• lindamit
    Oj vad ni skriver och planerar!!
    Är det onsdag som gäller på Kulturhuset? Eller har jag missförstått helt? =) Funtar på att haka på då!

Vad roligt att fler hittat hit också, klart du får hoppa in Bejbybåm, och det skulle vara roligt om du också vill ses nästa gång Gabby!

Frida: Japp, det vart en liten mörkare miniman den här gången, får se om kalufsen stannar kvar =)
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?