metste skrev 2010-01-27 13:16:22 följande:
Linda: Ja det är nog lika bra att vi träffas nästa vecka i stället så det inte blir så stressigt för jag antar att även du måste hämta från förskolan kl 15. Ja det där med att ta bort stygnen tyckte Teodor var värre än att sy, enligt hans pappa som fick gå med honom till
VC, så att du är beredd på det ;) Det konstiga var att när Teodor slog sig så kom det kanske en droppe blod, blödde inget fast att man såg skallbenet......konstigt tyckte jag, blödde Neo nåt? Verkar som att vi har två vildar kanske ska de få träffas nångång, skulle va kul de är ju nästan lika gamla.Då kör vi träffen nästa vecka i stället, jag kan de flesta dagarna då skulle jag tro, när kan ni andra?
Ja det var verkligen skumt! Neo blödde massor. När Amit kom till dagis efter att de ringt så hade inte fröknarna fått tvätta av honom så allt blod hade runnit ner längst hela högra halvan av ansiktet och in i ögat så alla trodde att det var jätteallvarligt =) Som tur var så var det ju inte det och nu är stygnen borttagna. Han ser ut som en krigare i ansiktet med ett stort blåmärke runt ögat (som blivit gult nu) och ett rött streck rakt över öonbrynet... Så kan det gå! Hoppas de lär sig en läxa varje gång de skadar sig!
Skulle vara jättekul att låta de träffas tycker jag! skiljer ju bara några månader och nu kommer de månaderna ju inte ens märkas. Vi får höras om någon passande dag! Kanske när det blivit lite bättre väder och man kan vara i någon park istället?
Jag kan träffas på tisdag! Hoppas ni andra också kan då =)
Frida: jättetråkigt att höra om allt som hänt er senaste tiden =( Att allt ska komma på samma gång också. Hoppas ni har frisknat till iaf! Du får knapra järntabletter i massor nu för att orka med de första månaderna och en liten Elin!
Gabby: Hoppas laurina också mår bättre nu! Magsjuka är inte roligt!