• Gammy

Varför så svaga plus trots tio dagar efter BIM?

jag e i samma situation. med min son (2år) fick jag starkt plus direkt. men nu (14 dagar efter BM) får jag fortfarande svaga plus...har testat både CB o Apoliva. får liiiite starkare streck på kvällen än på morgonen (oxå testmissbrukare hehe) ... ska ringa MVC på måndag o se.... håller tummarna;)

• Gammy

och jag har inte testat mer utan ska till barnmorskan imorn bitti. så får vi se vad det leder till;)

• Gammy

och jag har inte testat mer utan ska till barnmorskan imorn bitti. så får vi se vad det leder till;)

• Gammy

det visade inget hos mvc... men lycka till till er andra;)

• Gammy

jaha..sådär. tog ett nytt test idag. starkt plus;)
    så nu kan va glad igen!!;)

• Gammy

bara det att det är olika när hcgvärdet är så högt så att det visar utslag. Men sen hade jag ju fått svaaaaga plus, men helt neg. hos MVC, då sa hon att deras tester är inte alls så känsliga som Apotekets. Hade jag ingen aning om...trodde det var tvärtom typ;) eller så blev jag gravid senare än vad jag trodde....vi får se. Hoppas på att få ett tidigt UL så man kan se vilken vecka man e i.

• Gammy

bara det att det är olika när hcgvärdet är så högt så att det visar utslag. Men sen hade jag ju fått svaaaaga plus, men helt neg. hos MVC, då sa hon att deras tester är inte alls så känsliga som Apotekets. Hade jag ingen aning om...trodde det var tvärtom typ;) eller så blev jag gravid senare än vad jag trodde....vi får se. Hoppas på att få ett tidigt UL så man kan se vilken vecka man e i.

Svar på tråden Varför så svaga plus trots tio dagar efter BIM?