• MejaKiZnic

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Dags för en ny tråd då den andra går ut imorgon, man vill ju inte missa något trevligt blogginlägg

BLOGGA PÅ!

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Äldre trådar:

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43339681.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m45776455.html

MammaKiZnic.blogg.se

• Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
  • Dadzilla
    Hej!
    Jag heter Alexander, jag är en högljudd jobbig jävel som videobloggar.
    Om sömniga bullbak och tråkiga jävla utflykter som inte en jävel bryr sig om?
    Eeeeeh, nej!
    In och kika och se om det är underhållning som passar en karl/fruntimmer som dig?
    Spana in senaste vansinnesbravaderna här:
    " rel="nofollow" target="_blank">

Skämt och sido, lämna jättegärna en kommentar och prenumerera gärna! <3 =)
  • Flickanx2
    Jag är besatt av likes!

300 gånger om dagen tar upp vår mobil för att kolla, det är många gånger det.
    Gränsen mellan att hålla dig uppdaterad eller att vara beorende är hårfin.
    Var ligger du? Är du nöjd med hur du använder dina sociala medier?
    Tyck gärna till!

ekdungen.blogspot.se/

• Baby Doll

Hej!
    BARA 1 DAG KVAR så får vi äntligen träffa våran efterlängtade lille bebis!!!
    Imorgon ska jag in på igångsättning och blir därmed 6-barnsmamma!

www.mybabydolls.blogg.se

Helt galet att ha ett datum klart när man får träffa sin bebis, samtidigt jätte spännande!
    Vore jätte kul om ni följde oss på denna resa, ännu en ny familjemedlem föds.
    Kika in på bloggen, jag uppdaterar ofta och med mycket bilder! ;)

Jag & Babykulan

Och alla 5 härliga syskon som bebis får <3

www.mybabydolls.blogg.se
    5 småttingar i åldrarna 1-5 år & gravid www.mybabydolls.blogg.se
  • tomasw

Läs gärna min blogg om att vara en 20 årig tvåbarnspappa! Jag har en dotter som fyller fyra år i höst, och en son som föddes den 22a December 2013!

mvh Tomasw
    www.tomas.vimedbarn.se

Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd