• MejaKiZnic

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Dags för en ny tråd då den andra går ut imorgon, man vill ju inte missa något trevligt blogginlägg

BLOGGA PÅ!

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Äldre trådar:

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43339681.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m45776455.html

MammaKiZnic.blogg.se

• Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
  • Dadzilla

Hej! Jag heter Alexander, 23 år gammal.

Pappa, fästman, frilansande kamikazepilot, rockartist och har precis släppt min första skiva.

Jag bor med min son och fästmö i småstadsidyllen Trosa.

Har precis börjat blogga och har på de här 5 dagarna haft minst 500 läsare om dagen och växer markant för varje dag med över 11.000 lästa blogginlägg på bara 5 dagar.

Besök gärna min blogg och följ med mig på min resa genom livet!

Uppdaterar bloggen ca 3-5 gånger om dagen.

Puss och kram

/Alexander

www.nattstad.se/backbonebadboy

• Dadzilla

Hej!

Jag heter Alexander, 23 år gammal.

Pappa, fästman, frilansande kamikazepilot, rockartist och har precis släppt min första skiva.

Jag bor med min son och fästmö i småstadsidyllen Trosa.

Har precis börjat blogga och har på de här 5 dagarna redan hamnat på plats 3 på bloggtopplistan, haft minst 500 läsare om dagen och växer markant för varje dag med över 11.600 lästa blogginlägg på bara 5 dagar.

Besök gärna min blogg och följ med mig och min familj på min resa genom livet!

Uppdaterar bloggen ca 3-5 gånger om dagen.

Puss och kram

/Alexander

www.nattstad.se/backbonebadboy

• Flickanx2
    När påslakanet hon färdats i till skolan öppnades, befarade jag det värsta. Ett enda stort hejdundrande: "IIIiiiiiii, en ORM!!!".
    "Icke sa Nicke", det blev istället:
    "Åååååhhh, vad söööt hon é!!!"
    Har du själv några rädslor för nå´t? Varifrån kommer de, tror du? Barndomen?
    Läs mer i min blogg:
    ekdungen.blogspot.se/

• Flickanx2
    "Hon äter upp mina Liljor, dumma kossa!", utbrast jag.
    Hon tog inget notis om det utan fortsatte lugnt lomma iväg till Dahliorna.
    Stannade till vid mitt kaffebord och jag efter... på behörigt avstånd.
    Hon verkade tycka det var dåligt att jag inte dukat med de vackraste kaffekopparna. "Inte varje dag de får så fint besök!", verkade hon tänka.
Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd