Vi på CvL fortsättningen
Hej tjejer. Jag googlade o hittade en artikel.
http://www.hypo2.info/diagnostisering/ny-tsh-graens-artikel-att-skriva-ut
Kramar till er
Hej tjejer. Jag googlade o hittade en artikel.
http://www.hypo2.info/diagnostisering/ny-tsh-graens-artikel-att-skriva-ut
Kramar till er
Jag gjorde det bytet och blev gravid. Så för mig var det ett kanonbyte. Det är lite krångligare med Menopur men det lär du dig snabbt. Stort lycka till när det är dags!
Hej Tjenarehejsan. Skönt att bebben mår bra. Min har också legat ganska still när jag varit på UL. Men när dom petat på den så har han vaknat till. Jag har också haft mkt ont i magen o små blödningar. Men blev lugnad av BM i fredags när vi gjorde cub test. Det är mkt som händer i livmodern o ligamenten nu sa hon. Men visst blir man orolig när det gör ont. Jag har föreliggande moderkaka på UL så jag är helt sjukskriven till RUL. Har ett tungt jobb. Jag går in i v 14 imorgon. Lycka till nu o hoppas du känner dig lugnare efter dagens UL. Kram
Så härligt. Det kommer att gå superfort nu med alla helger. Jag ska dit 17 jan.
Hej Myran. Jag har gjort korta metoden två sista ggr. I maj började jag spruta på dag 2. Men hade spotting dag 1 o fick mens dag 2. Och i september fick jag mens från dag 1 o började spruta dag 2. Jag har för mig att Oddvar sagt till mig att det inte spelar så stor roll vilken dag man börjar men att det inte ska gå längre än 5 dgr från mensen. Svårt att råda hur du ska göra. Har du blivit snabbt stimulerad tidigare el har du fått spruta länge? Hur länge har du haft spottings nu? Gå på din magkänsla. Det brukar bli rätt då. Lycka till! Kram
Nej jag har inte hört det Myran. Och isf skulle dom ha sagt det till dig innan stängningen. Men på min sista ivf så sa dom att de helst undviker ÄP på helgerna då dom inte har lika mkt personal då. Utan helst gör kontroller o ET på helgerna. Men om du inte är så lättstimulerad lär det inte vara nått problem för dig.
Hej Susie och jättestort grattis. jag har varit in här på FL flera ggr om dan för att kolla om du uppdaterat. Jag är alltid lite orolig att allt gått bra innan man hört nått. Vilken bedårande dotter ni fått. Och hon är verkligen sig lik från eran 3D bild. Helt otroligt. Jag blir rörd till tårar när jag läser din berättelse o ser erat underverk. Måste kännas fantastiskt. Hon ser rund o go ut :) När ska ni få komma hem? Förstår att du längtar hem till er dotter. Hon kommer att bli så stolt när hon får träffa Viola.
Skickar en stor grattis kram till er