Vi på CvL fortsättningen
Vet inte riktigt vad det är men på CFCs hemsida under behandlingar står det info.
Kram
Vet inte riktigt vad det är men på CFCs hemsida under behandlingar står det info.
Kram
Tjorven, gör det så kan du förklara för mig sedan. Tror du fattar mer än jag kommer att göra vår egen lilla doktor
Kram sötis
Hej sötisar, kom just hem fr jobbet. Inga känningar men realistiskt är det inte stor chans så vi får väl se. Kan bara hoppas! Kram alla
Tjorven, håller mina tummar hårt hårt för dig gumman idag. Nu ska guldägget plockas o sen blir det mys på labbet ikväll. Tag hand om dig o mannen!
Poussin, tycker det låter som en fantastisk plan ni har framför er. Du ska se att nästa år vid den här tiden är du mamma!!!!! Kanske följs vi åt för ÄD är nog det som gäller för oss oxå. Om man ska vara realist.
Cah, stort tack fina för att du följer oss som fortfarande kämpar på.
Susie, du är såååå underbart gullig!!!
Kramiis, jag tycker du skall berätta för din sambo att du vill separera. Du behöver inte tala om varför det tror jag bara skadar processen. Det är din ensak! Du ska ta vara på lyckan, livet är för kort för att slösas bort på onödigheter. Du har vårt stöd! Kram
Tjorven, grattis till 4 fina ägg! Du ska se att guldägget finns där! Kram kram
Susie, finaste du så glad att du skickar lite hoppas till mig. kram vännen
Tjorven, tack jag mår bra men tycker det är tråkigt att vänta. Har inte så stora förhoppningar eftersom chansen att lyckas med insemination är mikroskopiskt liten. Dessutom tror jag att den gjordes lite för tidigt. Men det är bara att vänta på......typ en och en halv vecka till.
Poussin, vad härligt att du var på yoga igår även om det inte var vår yoga. Som sagt jag shoppade istället.
Håller tummarna jätte jätte hårt för dig Tjorven
Håller tummarna Tjorven sötis!!!!!! Lycka till på ET idag!!!
Tjorven söta, inte kasta in handduken........nu håller vi tummarna att den lilla är en tuff krabat som vill utvecklas vidare. Vi kan väl ses något, saknar er alla tre! Kram
Kramiis, såklart du ska komma oxå!!!!! Så vi kan ses allihopa!!!
Mig är det väl som vanligt, känner absolut nada så mentalt så förbereder jag mig på tant röd......
Ha ha glömde visst