Vi på CvL fortsättningen
Blir lite skrämd när jag hör om Poussins möte. Helt sjukt att patienten skall vara drivande, vad håller klinikerna på med? Vi är ju värsta försökskaninerna! Oj det funkade inte vi provar så här istället. Skrämmande.
Kram
Blir lite skrämd när jag hör om Poussins möte. Helt sjukt att patienten skall vara drivande, vad håller klinikerna på med? Vi är ju värsta försökskaninerna! Oj det funkade inte vi provar så här istället. Skrämmande.
Kram
Susie fina, är dag 10 idag o är rädd att mensen är på G. Har alla vanliga symptom. Kram
Alla söta, spottings idag. Inväntar syndafloden
Tack söta vänner, känns ledsamt o tråkigt. Vill helst bara bädda ner mig under täcket men ska på tjänsteresa och måste vara fit for fight. Så j....kla jobbigt o låtsas som allt är som vanligt. Kram
Tjorven, tack söta för stöd. Men just nu känns det väldigt hopplöst för min del. Känner mig bara lastgammal o trött. Har jag slösat bort 3 år av mitt liv på min längtan efter barn. Och varför kom min barnlängtan så sent när redan kroppen var för gammal? Många tankar o funderingar. Inte kul att sitta ensam på ett hotellrum ikväll, skulle helst bara vara hemma med min fina man. Vad gjorde jag utan honom! Kram
Susie du är helt otrolig, så himla gullig. Fick just en klump i halsen, men det är bara svälja o försöka att vara som vanligt. Men det är inte lätt. Jag har varit inställd på att göra Ivf i DK men just nu känns det så meningslöst o jag undrar om det verkligen är värt det. Finns det något guldägg eller är det helt enkelt e slut!!! Tänk om man kunde veta. Min man är underbar men det är fortfarande jag som måste vara drivande o nu måste jag på det igen, kontakta klinker, hitta en samarbetsläkare osv. Samtidigt ska jag sköta mitt ganska krävande arbete klanderfritt ...... Usch vad neggo jag är, förlåt. Kramp
Kramp
Kramp
Va f.... Kram ska det vara
Cah, men kära vän vilken dramatik. Jag hoppas du snart kan ta dig ur din traumatiska upplevelse och få njuta av ditt och din mans lilla underverk, Elsa (sååå fint namn) Grattis finaste Cah och en stor kram.
Några tårar rinner just på min kind och jag kan inte låta bli att bli rörd av allt som vi här inne måste gå igenom på våra resa mot ett litet barn. Tänk om alla runt omkring oss visste
Sitter på hotellrummet och har just ätit en pasta och skall snart dyka ner i mina anteckningar inför mötet imorgon.
Syndafloden är än så länge de gamla vanliga spottingarna, men känslan är snart kommer det. Är beredd fysiskt men inte psykiskt. Måste ta mig upp och försöka orka ta nya tag, men just nu skulle jag bara vilja ha någon som sa "gör så här som kommer det att fungera".
Kram alla vänner