Inlägg från: Ggrodan |Visa alla inlägg
  • Ggrodan

Hur tror du ditt liv ser ut om 10år?

Mrs Green skrev 2018-01-07 15:19:12 följande:

Haha! Vad roligt att se vad jag skrev för 8 år sedan :) Och det stämmer bra så här långt... dottern blir tonåring i sommar så jag har mer tid och har återupptagit lite gamla intressen. Jag är gift med samma man och vi flyttade förra året. Jag bytte yrke för två år sedan (inom samma bransch, men helt andra arbetsuppgifter) så det känns bra. 

När vi föreställer oss något brukar hjärnan automatiskt söka sig till situationer som stärker vår föreställning och det blir verklighet, lite magi det där med hjärnan. Vad kul att du förutspådde det som hände på riktigt. Och vad spännande att flytta var 5e år. Låter som ni hittat er "väg" i livet.

Jag tänker tillbaka på vem jag var och var jag befann mig 2010, och vad jag trodde om framtiden (nutiden) då. Lite häftigt är det allt som hunnit hända sen dess. Ser fram emot att se var jag är om tio år från nu 2018. :) Hoppas jag är på en helt ny plats och att jag har hittat min väg, vet vem jag är, vad jag vill, och att jag har alla förutsättningar på rätt plats. Jag ska visualisera och föreställa det. Påminna mig själv om dit jag drömmer att komma för det är så man kommer vidare.
Svar på tråden Hur tror du ditt liv ser ut om 10år?