• TessJH

Lättblödande livmodertapp...nån mer?(lite lång)

Jag är i v6+4 och har brunrosa blödningar sen igår, inte mkt men tillräckligt för att oroa mig. Mådde så dåligt igår och sov bort hela dagen. Nu känner jag mej mer hoppfull när jag läser alla fantastiska historier ni skrivit! Var hos BM på hälsosamtal igår och nämnde blödningen och hon sa att det är 50/50 så tidigt i grav. Men nu vågar jag hoppas iaf. Jag har ju inte mer ont än molvärk.
    Lycka till allihop!

• TessJH
    hejsvej skrev 2010-02-19 15:43:15 följande:
    Ts, beklagar verkligen! Hoppas du snabbt blir gravid igen och att det går vägen då! Vet hur deppigt det känns med mf... Kram på dig.TessJH: Visst är det jobbigt. Jag har haft sådär i över en månad nu, men än så länge inget MF. Tror det är lättblödande slemhinnor/livmodertapp det handlar om. Men oron finns HELA tiden... Jag hoppas att det går bra för dig!
    Tack så mkt! Jag har nog lusläst allt om småblödningar idag, så nu känner jag mig lite lugnare. BM sa ju att jag skulle ta det lugnt så måste slappna av och inte tänka negativt. Blödningen har inte ökat alls och fortfaande ingen smärta, så nu kämpar jag vidare och ser fram emot UL den 3 mars. Kram på er!
Svar på tråden Lättblödande livmodertapp...nån mer?(lite lång)