Gyöngyöm81 skrev 2010-02-13 09:16:33 följande:
Mina blödningar numera har lika mörkröd färg som när jag har mens, de kommer oftare, nästan konstant.Jag hoppas jag (rättare sagt bebisen) överlever tills på fredag eller när jag får min lilla tub.Jag kanske inte har kramper o jätteont osv, men om man inte brukar blöda såhär under graviditet då undrar man vad som hänt sen förra graviditeten (min tös är ett år nu om nån vecka).Hormonnivåer kan ha förändrats i kroppen, det händer ju hela tiden, så jag tror krämen kommer nog fungera,iaf om jag får den i tid...Ju mer jag blöder, desto större är ju risken för missfall,man vet liksom inte vad som förändrades (om) sen sist vi var på vul.Har nån av er haft såhär förut?med äldre barn eller utan att ens varit gravida?har ni fött någon helt frisk o kry o pigg bebis efter massa konstiga blödningar under graviditeten?
Jag håller tummarna för dig också! Jag tänker också att något kan ha föräldrats sedan förra graviditeten. Slemhinnor kan ha påverkats, man ha ha fått något ärr efter en bristning som nu lätt blöder, hormoner kan vara i obalans osv.