• ohbaby

Ont i brösten, hur tidigt?

Hänger inte riktigt med min kropp...
    Har ont i brösten och det kan vara för att jag ska ha mens (men det är minst 1 vecka kvar), kan vara för att jag har ägglossning en vecka senare än vanligt, och det kan vara för att jag är gravid..

Men undrar om man kan ha ont i brösten så tidigt som en vecka efter befruktning...?

När började era bröst värka?

• Svar på tråden Ont i brösten, hur tidigt?
  • kudden01

Jag fick ont i mina bröst på ett helt annat sätt än innan mens.

Då var det en vecka efter befruktning

• ohbaby

Ok tack för svaret.
    Det visar ju sig inom nån vecka eller två vad det är..!

• iframtiden

Är i samma sits, har haft konstigt ont i brösten en vecka samt att de är mycket fylligare än vanligt. Ska ta test idag :)

Spännande!

• littlemissunshine
    iframtiden skrev 2010-03-15 09:46:18 följande:
    Är i samma sits, har haft konstigt ont i brösten en vecka samt att de är mycket fylligare än vanligt. Ska ta test idag :) Spännande!
    fylligare tycker jag även att mina är då det känns som att dom "väller ut" ur bh:n lite grann.. känns mycket skumt :)

oohh spännande!:)
    skriv sen hur det gick!:)
  • ohbaby

Spännande! hoppas att det är en bebis.
    Själv ska jag testa imorgon fast att det är lite kvar till BIM, men beställde hem ett paket med billiga test så tycker jag kan unna mig det;) Sen ska jag vänta med att testa på BIM som är från den 20 mars... har lite halft oregelbundet...

Har läst på endel och tycker inte att jag har några av de andra gravidsymtomen... Trötthet och illamående. Har däremot börja gäspa en hel del nu när jag läser om trötthet.. haha!

• littlemissunshine
    ohbaby skrev 2010-03-15 09:52:51 följande:
    Spännande! hoppas att det är en bebis. Själv ska jag testa imorgon fast att det är lite kvar till BIM, men beställde hem ett paket med billiga test så tycker jag kan unna mig det;) Sen ska jag vänta med att testa på BIM som är från den 20 mars... har lite halft oregelbundet... Har läst på endel och tycker inte att jag har några av de andra gravidsymtomen... Trötthet och illamående. Har däremot börja gäspa en hel del nu när jag läser om trötthet.. haha!
    säg till sen hur det gick på testet :)
    haha det blir ju lätt så när man läser om trötthet osv :D
  • nammac

Hej

Jag har också ont i tuttarna.... mensen har uteblivit skulle kommit  tisdags men det var ju konstig månad, feb 28 dgr så den borde kommit i fredags då... Har fortfarande inget spår av den. Ilningar i underlivet... lite molningar till och från. Om jag nyser och försöker hålla igen den så gör det as ont. Testade i Söndags morse och det var minus?! Kan det vara så att man inte utsöndrar tillräckligt med hormoner ? Ja menar jag har aldrig varit utan mens under flera års tid... brukar komma mellan den 6-9 i månaden och nu den 15 ?

Känns jobbigt med ovissheten.... vore ju skönt att veta antingen eller... När tycker ni att jag skall testa igen?

Kram

• littlemissunshine
    nammac skrev 2010-03-15 10:35:30 följande:
    Hej Jag har också ont i tuttarna.... mensen har uteblivit skulle kommit  tisdags men det var ju konstig månad, feb 28 dgr så den borde kommit i fredags då... Har fortfarande inget spår av den. Ilningar i underlivet... lite molningar till och från. Om jag nyser och försöker hålla igen den så gör det as ont. Testade i Söndags morse och det var minus?! Kan det vara så att man inte utsöndrar tillräckligt med hormoner ? Ja menar jag har aldrig varit utan mens under flera års tid... brukar komma mellan den 6-9 i månaden och nu den 15 ? Känns jobbigt med ovissheten.... vore ju skönt att veta antingen eller... När tycker ni att jag skall testa igen? Kram
    testa på onsdag - torsdag igen tycker jag. för det kan ju va så som du skrev att det inte är tillräckligt med hormoner och att det va därför du fick minus nu sist.
    testade du med morgon urin?
Svar på tråden Ont i brösten, hur tidigt?