• ohbaby

Ont i brösten, hur tidigt?

Hänger inte riktigt med min kropp...
    Har ont i brösten och det kan vara för att jag ska ha mens (men det är minst 1 vecka kvar), kan vara för att jag har ägglossning en vecka senare än vanligt, och det kan vara för att jag är gravid..

Men undrar om man kan ha ont i brösten så tidigt som en vecka efter befruktning...?

När började era bröst värka?

• Svar på tråden Ont i brösten, hur tidigt?
  • ohbaby

Hittade ett test kvar i mitt hemliga testförråd och testade nyss.
    Det var ett minus... Får se om det är förtidigt eller om det är mensen som är påväg lite förtidigt.
    Har vekligen superömma tuttar! Värre än jag brukar när det är mensen som ska komma.

jaja.. får testa den 20:e om inte mensen kommit före...

• Gunnell

Jag fick ont när jag hade ägglossning (som jag alltid får) men det slutade inte när mensen skulle komma som det brukar och jag var gravid. Nu har jag alltså haft ont i 6 veckor :) 

• Krokuss

Har trott att jag varit gravid flera gånger pga ömma bröst, men det har bara varit PMS. Men nu så är jag gravid :) och jag fick ont i brösten typ en vecka efter ägglossningen, men det var inte som det brukar vid PMS, nu var det mer bröstkörtlarna om gjorde ONT!

• littlemissunshine
    Krokuss skrev 2010-03-15 18:45:57 följande:
    Har trott att jag varit gravid flera gånger pga ömma bröst, men det har bara varit PMS. Men nu så är jag gravid :) och jag fick ont i brösten typ en vecka efter ägglossningen, men det var inte som det brukar vid PMS, nu var det mer bröstkörtlarna om gjorde ONT!
    sådär har även jag, kan ha ont pga pms mellan äl o mens, men denna gång gör det sjukt mkt mer ont.
    gör t.om ont när jag går hahaha :P
  • LadyM

BIM-2 gjorde mina sjuuuuuuukt ont!!!

*** Liten kommer i juli! ***
  • LadyM

Ohbaby: känner inte jag dig sen "Vi som väntar på att våra män..."-tråden!? {#lang_emotions_laughing} Fast jag hette LittleMiss då.

• LadyM
    littlemissunshine skrev 2010-03-15 18:49:55 följande:
    ingenting alls innan?
    Nja, jag har så kort mellan ÄL och mens så innan dess så var det nog vanlig Äl-värk i brösten, den kommer jag inte ihåg. Men den värken på BIM-2 var extrem, var tvungen att gå av bussen och kränga av mig bh'n på en toalett. {#lang_emotions_wink}
  • littlemissunshine
    LadyM skrev 2010-03-15 20:03:06 följande:
    Nja, jag har så kort mellan ÄL och mens så innan dess så var det nog vanlig Äl-värk i brösten, den kommer jag inte ihåg. Men den värken på BIM-2 var extrem, var tvungen att gå av bussen och kränga av mig bh'n på en toalett.
    ta av dig bh:n?:O
    jag måste ha på mig min annars är det extremt :)
  • ohbaby
    LadyM skrev 2010-03-15 18:51:04 följande:
    Ohbaby: känner inte jag dig sen "Vi som väntar på att våra män..."-tråden!?  Fast jag hette LittleMiss då.
    Japp, det är jag det!
    Vi har äntligen börjat, på min mans initiativ:)
    När har du BF?

Brösten är helt sjukt dryga! Körtlarna gör ont, de känns tyngre och lite större, och jag måste ha en stadig bh till mina minituttar annars känns det som att nån försöker dra loss dem.
    Antingen är det för att jag ska ha mens.... eller så är det för att det bakas en bulle i ugnen.

Det visar sig helt enkelt.
Svar på tråden Ont i brösten, hur tidigt?