CoolJen skrev 2010-03-20 12:15:47 följande:
Det var till och från, sporadiskt. Kunde hända när jag jobbade, satt ner, stod upp...alltså inte när jag gjorde nåt specifikt. Ibland kunde det vara en gång/ dag, ibland kunde det vara en period emellan. Jag hade också mycket spänningshuvudvärk(även det stresssymptom) Jag fattade först inte att det var strss utan gick till läkaren för yrseln, dom kollade hörsel, balans men sedan insåg även jag att detta kom då jag var som mest stressad. Tror egentligen att jag var utbränd/på väg att bli utbränd för sedan blev jag även väldigt trött och ville inte göra annat än sova, vilket resulterade i ännu mera stress eftersom jag inte hann göra något, ibland blev jag även apatisk trots att jag hade miljoner saker att göra så orkade jag liksom inte göra nåt förutom att ligga i soffan och bara ligga där. Ont i nacke/axlar hade jag ju även oxå och som andra sagt att muskelspänningar kan ge yrsel men du borde ju även fundera på vart muskelspänningarna kommer ifrån.
ok!jag har som sagt olika perioder..har varit bra med yrseln nu ett tag men nu för nån dag sen så kom det tillbaka...och mår inge bra psykiskt just nu!jobbigt på jobbet..mycket att göra hemma!dåligt med pengar för min sambo e arbetslös..så vi får knappt i hop till räkningar...är mycke sånt man går och oroar sig!
sen kan jag inte sitta still...springer runt och grejjar med nåt hela tiden!finns ju alltid nåt att göra..mår bra när jag sitter stilla och tar det lugnt!är även fumlig..tappar saker men det beror väl på yrseln..men är ingen yrsel som snurrar runt runt utan mest en ostadighetskänsla på nå vis!hur artade din yrsel sig?