Normalt att molvärken försvinner?
Momalicious: Otroligt skönt att läsa om fler som tappat symtom ungefär i min vecka utan att det varit någon fara på taket! Hoppas det är lika för mig, jag testar ju iaf starkt positivt fortfarande..
pixie mason: Förstår att det inte är speciellt skoj att ha ont hela tiden heller… men de säger iaf tror jag att så länge det inte är jätteont i kombination med blödning så är det ofta ”bra” värk (växtvärk osv). Det man blir orolig för då man inte har så mkt värk är om det slutat växa där inne.. som jag förstår det är det ju en ganska kritisk tid i vecka 6 då hjärtat ska bli till osv..
Någon fler som har sömnproblem? Jag har hög puls och känner mig liksom ”uppjagad” på kvällarna. Har därför svårt att få ro och somna, så jag vrider och vänder på mig hela nätter ibland.. känns inte så bra för stackars fröet där inne i magen.. :/
så här har mina tester sett ut. Första taget torsdag 9 sept, andra taget lördag 11 sept och sista taget nu i måndags den 13. Ska ta ett till ikväll och är det också starkt så ringer jag och bokar tid på mvc tror jag.. isf vågar jag tro på att det inte var ett mf.. jag hade en liten blödning i två dagar (6-7 sept) och ingen smärta så jag hoppas ju på att det var en "normal" blödning bara...
Ja jag är iof ingen expert men jag tyckte jag behövde gå på toa väldigt ofta redan i den veckan också.. så det är säkert normalt! Men det snåriga med allt är ju att alla graviditeter verkar yttra sig så olika..