Marinero skrev 2010-04-12 08:04:05 följande:
Ja det är helt normalt
Med dottern försvann min molvärk i flera veckor från v6. Jag va hur nojig som helst vill jag lova
Sen kom och gick det lite. Nu har jag knappt haft ngt alls! Första gången jag började känna ngt va i v7 nånstans, men inte mkt alls! Det kommer lite då och då men det kan gå en hel vecka emellan.
Någon som kollar av den här tråden fortfarande? Jag hittar bara gamla trådar med ämnen som för mig är aktuella idag… Ditt inlägg Chanelll var skönt att hitta! Jag hade en sparsam blödning dagen före BIM och trodde först det var mensen som kommit tidigt. Men jag hade upplevt så många konstiga grejer som världens skummaste drömmar, humörsvängningar, molvärk till och från, kissnödig mm så jag tog ändå ett gravtest på BIM +3 eller liknande. Det visade positivt! Sedan dess har jag tagit 2 test till för att se om det fortfarande är starkt positiva resultat (så det inte var ett tidigt mf jag fick) och de har varit starka sedan dess (drygt en vecka sedan första positiva jag tog). Jag är i vecka 6 nu men plötsligt känner jag nästan aldrig molvärk… Börjar känna mig riktigt orolig även om brösten iof är mer svullna och ömma nu, speciellt stora på morgonen… Så kanske har jag bara växlat symtom men då man aldrig varit gravid förut blir man lätt nojjig för vad som helst… tror ni det är normalt i mitt fall också.. trots blödningen..?