• Ninninn

Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!

Jag är så himla glad idag för ja plussade i morse {#lang_emotions_laughing}

Senast ja va gravid kännde ja ingen glädje alls för man visste inte om de skulle gå åt skogen IGEN men nu 3 missfall senare så blev ja faktiskt glad, har en känsla av att de kommer gå vägen denna gången man får iallafall tänka så..

Har ju fått Trombyl nu så ja hoppas att dom kanske hjälper mig..

Hoppas hoppas hoppas!!!

• Svar på tråden Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!
  • Maysan

Stort GRATTIS!!! klart det går vägen den här gången.

Flitig som en myra, mamma till fyra
  • mamaA

Grattis! Håller verkligen tummarna för att det ska gå väl för dej denna gång!! Har själv haft tre missfall å försöker nu bli gravid igen å hoppas att det ska gå vägen nästa gång... men rädslan finns där..
    Kram

• Maja09

Stort grattis! efter 3 missfall är jag nu 29 dagar ifrån bf. hoppas att det går precis lika bra för dig!!!!!

• hemligmamma

Kul!
    Grattis!

Det roligast av allt är nog att jag också just plussat och känner likadant. Va fasiken inte kan något gå fel nu!

Vi får hålla tummarna för varandra.

• Maysan

Hosta hit lite gravbaciller tack {#lang_emotions_laughing}

• mamaA

hej igen!
    Idag plussade jag!!!! Så lycklig och samtidigt finns oron där... Så rädd för att få missfall igen. Men denna gång måste det bara gå vägen. Efter tredje missfallet fick vi göra en utredning och man hittade då att jag är APC resistent, så denna gång har jag fått Innohep sprutor som jag ska börja med ikväll.
    Nu håller vi tummarna för varann!! Vore kul å följa varann på vägen!

• Maysan

Vad är APC resistent och vad är det för sprutor du får?
    STORT GRATTIS

• mamaA

APC resistent innebär att jag har en ärftlig gen som gör att jag har en ökad risk för att bilda blodproppar, man tror att orsaken till mina missfall kan vara att det bildats proppar i livmodern. Därför ska jag nu ta sprutor med blodförtunnande läkemedel varje dag fram till ca v 17 för att minska den risken.

• Ninninn

På mig hittade dom inget fel men ja frågade om inte ja kunde få Trombyl utskrivet ändå för ja har läst om så många här inne som har ätit dom och sen har de gått vägen så ja hoppas de gör de för mig med nu.

Ja va på VUL i onsdags och då såg ja ett litet pickande hjärta ja bara låg och log där i den hemska stolen Glad

Nu håller vi tummarna för varandra

• Maysan

Hemska stolen ja.. jag vet inte om jag någonsin kommer våga göra ett UL igen.
    2 sena MA och att se den där jäkla skärmen. ..
    Men men det finns ju så mycket mycket fina minnen med från hemska stolen. Hjärtan som slår, bebisar som viftar med armar och ben.
    Klart det kommer att gå bra
    Bra att du står på dig Ninnin82. Tror också på Trombyl.

• mamaA

Va härligt Ninnin82 att det gick bra på VUL!!! Å att få se ett så litet pickande hjärta, lycka!! Vilken vecka va du i när du va på VUL??
    Jag är hur orolig som helst för att få missfall igen, kan inte släppa tankarna och oron. Ska på VUL om två veckor. både längtar å fasar för det...Mina första två va MA och upptäcktes på UL i v 12... och har bara skräckminnen från den där stolen...
    Vi får hoppas med varandra!

• Ninninn

Ja va bara i vecka 6+5 på första mitt första VUL ska dit om en vecka igen så då hoppas ja på ett pickande hjärta igen..

Man kan aldrig riktigt släppa oron ja tror inte att de går, de enda man kan höra e att hålla alla tummar som finns och hoppas på att de går vägen denna gången.

• mamaA

Va på VUL förra veckan 10+5 å det va så fantastiskt att se denna lill* krabat och hjätat som pickande. är nu i vecka 12, kan man våga tro och hoppas på att det ska gå vägen denna gång??
    Lycka till ni andra oxå!!

• Ninninn

För mig gick de inte vägen denna gången heller, 4 missfall nu men de va tre veckor sedan nu.... inte konstigt att man blir dum i huvudet av allt detta!!

All lycka till er andra

• mamaA

Nej, va jobbigt. Man fattar verkligen inte varför... Styrkekram till dej Ninnin!!!

Svar på tråden Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!