• Ninninn

Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!

Jag är så himla glad idag för ja plussade i morse {#lang_emotions_laughing}

Senast ja va gravid kännde ja ingen glädje alls för man visste inte om de skulle gå åt skogen IGEN men nu 3 missfall senare så blev ja faktiskt glad, har en känsla av att de kommer gå vägen denna gången man får iallafall tänka så..

Har ju fått Trombyl nu så ja hoppas att dom kanske hjälper mig..

Hoppas hoppas hoppas!!!

• Svar på tråden Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!
  • Ninninn

På mig hittade dom inget fel men ja frågade om inte ja kunde få Trombyl utskrivet ändå för ja har läst om så många här inne som har ätit dom och sen har de gått vägen så ja hoppas de gör de för mig med nu.

Ja va på VUL i onsdags och då såg ja ett litet pickande hjärta ja bara låg och log där i den hemska stolen Glad

Nu håller vi tummarna för varandra

• Ninninn

Ja va bara i vecka 6+5 på första mitt första VUL ska dit om en vecka igen så då hoppas ja på ett pickande hjärta igen..

Man kan aldrig riktigt släppa oron ja tror inte att de går, de enda man kan höra e att hålla alla tummar som finns och hoppas på att de går vägen denna gången.

• Ninninn

För mig gick de inte vägen denna gången heller, 4 missfall nu men de va tre veckor sedan nu.... inte konstigt att man blir dum i huvudet av allt detta!!

All lycka till er andra

Svar på tråden Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!