• mamaA

Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!

Grattis! Håller verkligen tummarna för att det ska gå väl för dej denna gång!! Har själv haft tre missfall å försöker nu bli gravid igen å hoppas att det ska gå vägen nästa gång... men rädslan finns där..
    Kram

• mamaA

hej igen!
    Idag plussade jag!!!! Så lycklig och samtidigt finns oron där... Så rädd för att få missfall igen. Men denna gång måste det bara gå vägen. Efter tredje missfallet fick vi göra en utredning och man hittade då att jag är APC resistent, så denna gång har jag fått Innohep sprutor som jag ska börja med ikväll.
    Nu håller vi tummarna för varann!! Vore kul å följa varann på vägen!

• mamaA

APC resistent innebär att jag har en ärftlig gen som gör att jag har en ökad risk för att bilda blodproppar, man tror att orsaken till mina missfall kan vara att det bildats proppar i livmodern. Därför ska jag nu ta sprutor med blodförtunnande läkemedel varje dag fram till ca v 17 för att minska den risken.

• mamaA

Va härligt Ninnin82 att det gick bra på VUL!!! Å att få se ett så litet pickande hjärta, lycka!! Vilken vecka va du i när du va på VUL??
    Jag är hur orolig som helst för att få missfall igen, kan inte släppa tankarna och oron. Ska på VUL om två veckor. både längtar å fasar för det...Mina första två va MA och upptäcktes på UL i v 12... och har bara skräckminnen från den där stolen...
    Vi får hoppas med varandra!

• mamaA

Va på VUL förra veckan 10+5 å det va så fantastiskt att se denna lill* krabat och hjätat som pickande. är nu i vecka 12, kan man våga tro och hoppas på att det ska gå vägen denna gång??
    Lycka till ni andra oxå!!

• mamaA

Nej, va jobbigt. Man fattar verkligen inte varför... Styrkekram till dej Ninnin!!!

Svar på tråden Plussade Idag =) kom igen nu låt de gå vägen denna gången!!