Sun74 skrev 2010-06-10 19:29:33 följande:
Lilli77: Åh vad jag hoppas att det ska gå bra när ni försökt så många gånger. Att du i alla fall har blivit gravid en gång bådar gott som jag förstått det, då kan du bli gravid, även om det förstås var tråkigt att höra att det blev missfall.
Hur kommer det sig att ni satt in två embryon? Jag skulle gärna göra det (jag är tvilling själv, så det känns helt naturligt!), men jag förstår att det inte är rutin, utan att det krävs särskilda skäl. Eller det kanske också varierar från klinik till klinik. Om det här inte lyckas har jag två embryon kvar i frysen och jag skulle gärna sätta in båda två om jag fick! Men först hoppas jag förstås på morgondagen. Tack för stödet!
Tack söta du! Förresten, jag missförstod nog dig i ditt första svar till mig. Jag trodde att du var ironisk när du skrev "tack för uppmuntran". Inte alltid sa lätt över internet
Vi bor utomlands och här har de inte alls samma regler när det gäller ett eller tva embryon. Pa kliniken jag gar nu kan de i vissa fall sâtta in tre om de är av dalig kvalitet
Jag hoppas oxa pa morgondagen för dig, och att ni kan använda frysisarna till syskon!