IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Grattis Inanna68 ! Vad härligt att det lyckades...
Vi har ju setts på en annan tråd tidigare...
Grattis Inanna68 ! Vad härligt att det lyckades...
Vi har ju setts på en annan tråd tidigare...
Skruttefia: Kan man ha ett AMH värde på 10! Det måste ju vara otroligt bra för din ålder?
Nej, det är inte kul att få ett minus. Ledsen är man, samtidigt så är ju vi i tråden som redan har 1 eller 2 barn i en helt annan situation än ni som inte har barn. Är så otroligt glad för att Ianna68 fått ett plus. Hoppas så innerligt att Turlid70 lyckas med sitt FET härnäst. Visst,för mig kommer det vara en stor sorg om jag inte får ett till barn, så är det ju. Samtidigt är jag så otroligt lycklig för den son jag har. Pussade o kramade på honom extra mycket idag.
OK,tack..då har jag ändå inte så bra..Low fertility..Ja,det är äl därför man inte blivit gravid själv..
Fahlvik- det kan ju gott räcka med de 2,,håller tummarna.
*kram*
Jag är GRAVID !..
Visste inte exakt när BIm var,men mellan tord-idag. Hade inga test hemma men då vi var iväg o handlade slank jag in o köpte...Den visade ett stark + nästan direkt....Uaahh,,,fattar det inte,,,,hur ska man inte oroa sig för att det ska börja blöda?...Kommer inte att våga berätta på länge för nån...vågar knappt ringa min klinik o berätta för är så orolig att nåt ska gå fel...
Hur stänger man av hjärnan?,,,