• Annecy

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

suss74 skrev 2010-10-18 22:08:31 följande
    Måste bara vidarebefordra detta lite gulliga tips från en iransk (?)  apotekare som inte kunde hålla
    sig utan att ge tips sist jag hämtade ut hela kitet med spray,sprutor mm. "du och din man skall äta 
    dadlar, helst doppade i sesamolja (el ngt sådant) - det kommer att hjälpa dig. 
    hahaha, ja eftersom jag är lite halvdesperat emellanåt, så har jag faktiskt köpt dadlar, och tvingat
    mannen att äta oxå :) - så vi får väl se om det kan optimera chanserna ngt...! TIPS: ät inte för många åt
    gången, man får rätt ont i magen  

Haha, ja man gör ju allt :)) Underbart! Tips: Parmalindade dadlar i ugnen är riktigt gott, och ett par dadlar i pastan är också väldigt gott..... Jag fick moxa av akupunktören så det kör jag med.........
  • Annecy

Vi gjorde ET i september och har låtit det gå en cykel sen dess, nu är det snart dags för FET. I denna cykel har jag testat ÄL varje dag för att passa på hemma i "mellantid" men se, har inte fått utslag på stickan en ända gång... :( Vet inte om det är oordning efter ET eller att det helt enkelt inte gett utslag men det var ju typiskt. Nu inväntar vi bara mensen så att vi kan planera inför FET Glad 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?