turlid70 skrev 2011-05-15 15:43:39 följande:
Vad tungt tjejen, kramar om. Man kan få bättre resultat nästa omgång, sen kan man också byta metod eller medicin (det finns erfarenheter av sånt här faktiskt), prata med din läkare. Kan ÄD vara något för er, som sista utväg?
Jo något borde väl finnas för mig hoppas jag... Jag hade gärna gjort ivf el äd för längesen men min sambo behöver tid att ta beslut... det grämer mig lite faktiskt att vi inte gjort detta långt tidigare men men.
Enya70 skrev 2011-05-15 15:25:28 följande:
Astrae, åh vad ledsen jag blir när jag läser vad du skriver. Det är tungt det där när det inte blir ngn ET. Har hänt mig två gånger. Men ge inte upp än!!!
Läs min presentation med en liknande historia där vi blev avrådda från fortsatta försök på en klinik men fått mycket bättre resultat på en annan.
Om din nuvarande läkare skulle komma med negativa besked så se till att få en second opinion från ngn annan klinik.
Kramar till dig och lycka till med fortsättningen
Tack! Har läst din resa, att du klarar det! Ska försöka att inte tänka negativt nu men som ni vet är det tungt. O klandrar mig själv att jag inte levt sundare tidigare...