IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Hej tjejer,
Får jag hoppa in i denna tråd? 38 och väntar på mitt fjärde fet.
Hej tjejer,
Får jag hoppa in i denna tråd? 38 och väntar på mitt fjärde fet.
tack :)
Wow Sunseed! Gud så spännande! Grattis! :)
Hej tjejer,
Var på kliniken igår för frysförsök. Hade bara en i frysen så jag var lite skakis att tiningen inte skulle gå bra men det gjorde den! Iaf tillräckligt bra för att jag skulle få tillbaka den. Fem celler frystes in och fyra klarade upptiningen. Nu kör jag med progesteronvaggisar (eller matlådor, som jag tycker de känns som :)) .
Nojjar lite över att vissa av cellerna var bruna och andra transparanta, har ni tänkt på cellernas färg när ni har fått dem tillbaka?
Hej, Tack Hemulen. Å- nej, nej, nej, nej. Hoppas verkligen att det bara är en liten nu-skulle-jag-haft-mens-blödning eller något annat harmlöst. Hoppas verkligen att det går fint på måndag. Kram
Sundseed: Ingen framgång med prednisolondiskussionen alls. Tog upp allergi vid äl men det var inte något som gick att diskutera. Håller på att googla och kontakta andra kliniker men det blir ju utomlands så det krävs ju en hel del logistik. Och pengar. Känns lite tungt.
Hej alla,
Minus idag rd 10. Vet att det är lite tidigt men tror inte att det finns någon chans, känns som det brukar när det inte har funkat. Har lite bruna flytningar också. Det var vårt sjätte transfer och nu tom frys. Känner mig jätteledsen och gråter som en fontän. kram
Tack sunseed och missboring, känner mig mycket bättre till mods idag. Nu ska här fokuseras på alla er som det gått vägen för och tänka framåt. Kram
Miss B: Har kollat mina gamla papper. Där står det att om man sprayar två ggr per dag ska man fördela sprayningarna jämt över dygnet. Har du redan börjat spraya?
Miss B: det gör det säkert inte, då borde de ju skriva det tydligt i behandlingsinfon.Å andra sidan kan du ju alltid ställa in sprayandet till exakt var tolfte timme framöver, så slipper du tänka mer på det. Stort lycka till!
Zin! Vilken jättebra sida! Har inte läst allt men redan fått massa nytt till livs!
Sprutdag fyra här, jag är dg hack i häl Miss B :)
Turlid, hur snabbt behöver du progesteronet? Jag kanske kan hjälpa till och skarva men det beror lite på hur snabbt de måste fram. Jag fick också progesteron (från cvl) i FET men jag har kort lutealfas.