Oj, vad mycket ni skrivit på en vecka! Kul läsning men jag vågar inte ens försöka kommentera allt intressant, skulle säkert glömma hälften ändå.
Några allmänna tankar bara efter bläddringen:
Vore ju kanon om moxa fanns utan dess negativa effekt -röken!
Roligt att så många av er verkar vara så öppna mot annat än det som är vetenskapligt bevisat, jag försöker också ha öppna sinnen för det skadar ju inte. Varför begränsa sina möjligheter?
Några oroar sig för att ni klagar här på tråden men det är ju normalt. Hur ska man orka ta alla besvikelser, mödosamma behandlingar mm med en klackspark? Klaga på så känns det bättre sedan, vi som vill ha barn (men inte lyckas) har verkligen anledning att beklaga oss ibland.
Turlid m.fl: Frustrerande med helgstängda kliniker!!! Man kan ju råka ut för det flera månader i rad!
Oceanny: Det är ju snart dags för dig! Och på alla hjärtans dag, hoppas bf-datum stämmer för er del, vore extra kul (även om det oftast blir ett helt annat datum).
Jag har nu hemkommen från Fuerteventura och det bästa med resan var faktiskt att jag mådde bra nästan alla dagar! Var bara illamående 1,5 dag och det var så himla skönt, för humöret, kreativiteten, orken, aptiten osv. Trodde inte miljöombyte kunde spela roll men det verkar faktiskt så... Väl hemma så är det som vanligt igen, kanske lite mildare... Kanske har med kylan hemma att göra?
Har känt rörelser varje dag nu och det blir oftare och oftare, känns jätteroligt!