Sunseed: vad gäller ekonomin så har jag tömt ett privat pensionssparande, dessutom har vi tagit i trist lån och ligger lågt med semstrar osv. Det är verkligen ur flera perspektiv som det är en lyx att kunna göra barn hemma i sängkammaren. Förra sommaren var jag på en grillfest med barnfamiljer där alla pratade och planerade vinterns Thailandsresor, i det tysta tänkte jag i siffror "en resa = en och en halv IVF".
pp08: kram till dig, så, så sorgligt! Men jag instämmer på Inanna, mirakel sker ju så jag släpper inte tummarna!
Mary: beklagar så ditt minus, fy vad det är motigt!!! Vad gäller pojkar med långt hår, så har min 2-åring en ganska gedigen frisyr för sin ålder. Men nu har börjat protestera rejält vad gäller att borsta det. Å andra sidan älskar han sitt hår då han gosar med det när han ska sova. Så vi får se om det kortklippt framöver. Lycka till med planering inför nästa IVF!
Och så lite om mig själv: vad gäller tjuvtestandet så gör jag det för att jag har haft behandlingar då jag har fått svagt plus dagarna innan testdag, som sedan blivit minus. Med andra ord väldigt tidiga missfall. Detta kan vara av intresse för mina läkare när de ska planera medicinering osv. Men som det känns idag så kommer det inte bli något plus över huvud taget den här gången!