• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Jag igen Demon Alltså, jag hatar egentligen att göra kvinnligt & manligt av saker och ting men hur många män hade allvarligt talat accepterat 3 MF utan utredning?!??!

• Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-09-14 13:58:09 följande:
    Ja det är såååå läskigt att testa. Vad hade du fö symptom som var så kraftiga? Jättespännande att se vad som är därinne. Kramar från mig igen Hjärta
    Hihi, hade vi utgått från mina symptom så hade jag varit 10-barnmor för längesen Flört
  • Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-09-14 14:58:19 följande:
    Låter ju lovande Zin Flört
    Nu menade jag tyvärr inte denna gång (än) hehe Skrattande
  • Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-09-14 15:11:05 följande:
    Men denna gången är ju tvärtomgången, eller hur? Flört
    Javisstja SkrattandeSolig
  • Zinfandel
    Maryhe skrev 2011-09-14 17:00:19 följande:
    Kraftiga smärtor i livmodern men inte som menssmärtor, ilningar och stötar ner i slidan, svullna bröst. Det känns alltså som livmodern dras ut. det  lät mycket positivt tyckte hon. Så jag testade. Glad
    Kram Hjärta
    Det har jag ofta Skäms Hoppas det kommer stämma nån gång, kanske denna?! Flört
  • Zinfandel
    Maryhe skrev 2011-09-14 17:24:46 följande:
    Jag håller tummarna för att det är denna gång DET HÄNDER!!! Glad
    Haha, ja det lät lite bittert men det är grymt med alla dessa biverkningar och så nada..... Man vågar inte lita på dem längre Flört Men kanske, kanske, kanske...... Drömmer
  • Zinfandel

Men Katte, vad har hänt..?!

Myran: ett svar helt i min smak Tungan ute I like!

Slemmis: ta ett nytt imorrn bitti Skrattande 

• Zinfandel

Turild: tack men tyvärr inga förhoppningar, helt inne på immunutredningar osv!

Katte: huuuu de där bakterierna Demon Håll dig lugn för fasen!!

Ja, vi pratade ju om det där med östrogen i förra veckan, jag fattar fortfarande inte varför man inte får det vid ET, nån som vet?! Det fixar ju slemhinnan och man gör det uppenbarligen i andra länder.

• Zinfandel

Lenafena: här kommer massor fler kramar till dig, har tänkt på dig senaste dagarna. Det är verkligen orättvist, varför kan det inte bara få vara lätt när man har kämpat så länge och äntligen fått plusset..?! Ni fixar det igen, vännen. kram

turlid70 skrev 2011-09-14 23:07:07 följande:
    Klart det finns, nu ska du inte sluta hoppas. Nån gång ska den där immuniteten ge med sig och det får bli nu nu nu!
    Men nu har hoppet kommit tillbaks, drömde om ett überfett plus inatt Skrattande Nu ska jag gå och lämna blod så vi får se hur tsh ligger till nu med östrogen och allt!
  • Zinfandel

Skytten: jag har haft mens from hell efter IVF, upp till 7 dgr Skrikandes

Boe: Tisdag eller nåt sånt har jag teletid med läkaren tror jag 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?