No Ka Oi skrev 2012-02-03 14:48:31 följande:
Hej Hopp alla goa kämpare!
Söndagen 29 januari föddes min son! Det var en okomplicerad och mycket bra förlossning. Vi åkte hem dagen efter och alla mår bara bra! Jag är mycket lycklig! Just nu sover underverket och har gjort det en bra stund. Det är lite skönt att få en stund själv men jag saknar honom i min famn.
Jag försökte uppdatera listan men lyckades inte... Är någon snäll och lägger in följade:
No Ka Oi, 39 år, Göteborg, Carlanderska, FET, BF slutet av jan, son 29/1
Jag är ledsen över att jag lämnade er i höstas. Jag blev sjukskriven pga sammandragningar och så här efteråt tror jag att jag gick in i nån depression av något slag. Satt bara och glodde på TV och var ledsen över att graviditeten inte blev som jag tänkt mig. Kändes ju inte riktigt aktuellt att vara i denna tråd och klaga på en graviditet... Nu känns allt toppen igen! Det började vända efter nyår.
Jag har läst lite då och då i tråden. Men för att inte riskera glömma någon skriver jag så här:
En stor kram till er som kämpar. Jag slutar aldrig hålla tummarna för er, ni goa, kunniga, härliga kämpare!
Grattis till er som blivit gravida!!!
Grattis till er som fått era efterlängtade barn! Ett litet extra grattis till dig Turlid, vår härliga trådstartare!
Stort stort grattis No Ka Oi till sonen
! Nu är även du är i mål, härligt! Och tack, rara du, för grattis :))
Vi blir fler och fler som lyckas och det känns definitivt positivt jämfört med för 1 år sedan då vi var bara ett par stycken gravida och det är verkligen hoppfullt.