-
Jag menar förstås inte att blockera er som är här inne i tråden, men andra oönskade folk.MissBoring skrev 2012-03-15 16:07:38 följande:Varför stänger alla sina profiler? När minnet sviktar brukar jag gå in och uppdatera mig om er så jag är med i matchen å nu kommer jag ju inte åt flera av er :$
-
ingen orsak, det var det minsta jobbet, mest gör du och alla ni andra som underhåller tråden. Jag skulle inte klara mig utan den heller. Kram till er allaZinfandel skrev 2012-03-30 12:38:42 följande:Kul att se dig Spears! Och särskilt tack till Turlid som skapade tråden!!
-
Vilka underbara nyheter, vilken plusregn! Grattis Ciara och Tjorven! Är så enormt glad för er skull! Kul kul kul!
Skytten, du följer i samma spår förväntar jag mig förstås :)) Håller tummarna för ditt plus! -
Sunseed, jag gjorde undersökning med kontrast vätska i livmoder och äggledningar. Ena äggledaren var täppt men jag behövde inte fortsätta med fler undersökningar av livmodern. Dock blev jag inte gravid på 5 topp embryon och blastisar! Alla frysta klarade upptinningen och såg helt opåverkade ut, dock inget plus på dessa. Pluset kom efter jag hade behandlats för svamp (igen) och BV den här gången strax innan jag började med sprutor. Jag tror inte på tillfällighet, jag tror att det hade stor betydelse att det var "rent" i livmodern och slemhinna var så fin och tjock sist. Be din läkare att kolla upp bakterier också! Lycka till.
Bra att ni anmäler tjejer, känner också att våra första fina 5 embryon slarvades bort pga ofullständigt undersökning, tänker också anmäla Sophiahemmet/Huddinge för det samt för särbehandling av patienter, har börjat på ett brev redan, vem bäst ska jag skicka det till? -
Hemulen grattis till pluset! pp08 grattis till dig i efterskott också!
Så underbart tjejer ! -
Anne, kramar till dig, vännen. Fan att det ska vara så himla svårt visa lite empati, tyvärr så är det ganska vanligt att folk och inte minst läkarna själva har svårt att hantera/uttala sig om det som är jobbigt, det är skit att dem inte lär sig lite empati i skolan. Hoppas nu att dina ägg är perfekta och du ska få dem båda tillbaka. Jag håller tummarna så hårt jag bara kan att det är sista gången för dig som ska lyckas.
-
Zinis och Slemmis, grattis till dubbelruvning! Här hålls det tummarna för er så att dem vitnar. Vilken behandling Zin, precis vad du förtjänar.
-
Grattis Anne till ett fint embryo. Ruva lugnt nu, tänker på dig och hoppas hoppas .
Hoppas och håller tummarna för er andra som ruvar också och som är på gång med -
pp08, så ledsamt att det stannade av, är verkligen ledsen för din skull. Kramar i massor
-
Det är ju alldeles nära, så härligt att du är snart i mål. Snart har du din lilla flicka i din famn. Har du bestämt dig för vaginal förlossning eller KS? Ska du göra fler UL innan BF? Lycka till den sista tiden. Kram.Enya70 skrev 2012-04-26 14:49:00 följande:Åh vad gulligt Katte att du tänkte på mig... Kram på dig! Hoppas ju få uppleva just det där inom kort. 19 dagar till BF...