IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Beklagar Susmar och Snorpan. Hoppas ni hittar en väg framåt. Kramar till er.
Beklagar Susmar och Snorpan. Hoppas ni hittar en väg framåt. Kramar till er.
Hej!
Har aldrig skrivit i tråden, är några år för ung men en kämpande IVF.are är jag med. Vill bara säga till dig Turild70 att jag har två askar progresteron MIC över om du vill ha, inboxa din adress så skickar jag dem till dig.
Lycka till alla tappra!
**VI SOM VÄNTAR PÅ NYA MÖJLIGHETER**
Finafina 43 år, gjort I 3 VF, korta metoden, CFC , ska ner i vikt (8kg) inför nästa försök
Cathy, 38 år, Stockholm
Myran6801, 43 år, 1 IVF på Sophiahemmet & 3 på CvL, IVF nr 5
Thuleslapper, 39 år, Värmland (men går på USÖ), 3 IVF samt 1 FET
Sushi, 42 år. IVF 6
Maryhe, 42 år Pozzolo Formigaro ICSI1 MF ICSI2 (frusna ägg) - ICSI3- FET - Promea Turin
Ypke/Victoria71, 40 år, Göteborg, Carlanderska
Pralinen jessica, 39 år, Göteborg, ICSI 3 (2 FET),SU, FET 12/5 TD26/5
Mamman0301 39 år, fet i juni har börjat med progynon den 10/6
Nu Syskon, 42 år, IVF Kliniken Sthlm, 13 ruvningar 1 barn, Syskonförsök 9
Zinfandel, 40 år i Skåne, nästa försök i september
TyckOmMig, 45 år Småland IVF2
Tuvalina, 41, Ska ev göra crash IVF i slutet på oktober. IVF 4. Om det inte blir så blir det vanligt IVF.
Susmar, 40, ICSI 1-2 testad minus, ICSI 3-4 kom ej till ET
pp08, 41 Stockholm; FET (4celligt + 2celligt) , (syskonförsök 7) TD 3 sept.
Snorpan 42 år, 5 st ivf , 1a FET CvL , 2a FET ev den 3 feb-2013
Linköping68, 43 år. CFC. Gjort 2 IVF, negativt. 3 avbrutna IVF -ägglossat spontant innan ÄP. TD 3/10
Cice, 42 år, IVF1 -, sedan hysteroskopi och immunobehandling i Aten, hoppas på mirakel i sommar
Chichisita 42 år,korta metoden, ÄP 21/8
Bengalen 39 år: 7 IVF:er varav 2 ET Cura. 1 ÄD Ava, Riga, 1 ÄD RMC, 3 IVF/japanen på CFC varav 1 ET, ny japan med sprutstart 29/9
Ingen FET denna månad :(. Ännu svagare utslag idag. Har jag missat ÄL eller har inte haft det denna månad? Igår var utslaget starkast, dock ingen glad gubbe. Upptäckte sen att stickorna gått ut, kan det spela roll? Har haft ÄL som en klocka sedan maj/juni förra året annars, typiskt att det skulle strula just nu. Ska prata med kliniken imorgon iaf...