IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Solig Solig](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Har ni hört om kinesiska örter som sägs underlätta att bli gravid vid just IVF. Har någon provat?
Ännu bättre effeks blir det ihop med akupunktur sägs det, jag ska börja med det mot stress via företagshälsovård, men jag kan ju inte nämna något om IVF och kinesiska örter, men dem kan jag kanske köpa själv någonstans som komtliment. Någon som vet var kan man köpa dem och vilka?
Hallå här! Hoppas ni alla mår bra denna lördagsmorgon.
Själv sitter jag här med mens- och PMS liknande värk och är glad för det, ju snabbare mensen kommer desto gladare blir jag. Då är det närmare till FET för oss :)) Trots det tänker vi inte skydda oss mot ev naturlig graviditet. Det är okej att ha oskyddad sex enligt barnmorskan i samma cykel som FET. Om vi lyckas med båda då kanske vi får tvillinar, om vi lyckas med en då vet vi inte vilken som tog sig, andra alternativ vill jag inte tänka på just nu.
Hur är det med er andra? Hur går det med ruvningen ni som ruvar?
Hej alla! Jag ruvar vidare. Jag är nu på dag 17 (motsvarande dag 19 med ett 3-dagars embryo)och har ännu inte vågat testa. Jag vet att jag är tokig men jag är så vansinnigt rädd att det inte ska bli plus. Min sambo köpte ett test förut när han var ute och handlade så jag ska förhoppningsvis testa imorgon bitti. Kliniken vill att jag ska testa på dag 20 på tisdag men jag kan nog inte vänta til dess även om jag kanske skulle vilja !
Idag är det 23 dagar sen jag hade ägglossning så jag är minst 7-10 dagar över tiden redan. Jag har molvärk och stickningar i magen till och från och något ömma och spända bröst. Jag känner inget illamående men jag är vansinnigt trött (lite kan bero på koffeinabstinens) och jag kissar minst en gång i timmen (även på natten). Jag hoppas verkligen det är gravidsymptom. Det vore hemskt om min cykel har ballat ur av andra skäl. Jag är ju på cykeldag 46 (!!!) nu.