IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
tjorven vännen - det här är din slarviga FL-väninna som inte har hört av sig angående Inofolicen som du var så snäll att beställa åt mig. Förlåt ! Nu är jag på semester, men vi får bestämma något som är enklast för dig när jag är tillbaka i Stockholm. Ska jag sätta in pengar så länge? Jag gör gärna det. Kram!
Bengalen: hoppas så att det är en guldblåsa! Jag tycker att du ska lita på Svends beslut att skippa Orgalutran tillsammans med kvällens Ovitrelle. Jag kommer till CFC på lördag vid 11.30 och gör mitt andra VUL, så förmodligen kommer vi att vara på kliniken samtidigt.
Stor kram till dig idag, Miss Boring!
mamman; stor kram till dig - usch vad ledsamt och tungt!
Tack för tummar, vänner. Har precis satt mig på tåget mot Köpenhamn. Tänker på dig, Bengalen, och håller tummarna!
Tillbaka på tåget efter ett förvirrat VUL. Hade 4 blåsor (11- 15 mm), men först trodde han (? - en läkare som inte presenterade sig) att den största är en cysta. Han verkade dock ändra sig när han hörde att Svend hade gjort VUL i måndags och tydligen inte sett någon cysta (det fanns ingen journalanteckning). Men jag märkte att han var tveksam. Svend var inte där, och det fanns inga direktiv om Ovitrellen som han nämnde i måndags att jag eventuellt skulle börja med idag. Är det någon som har koll på Ovitrelle under sprutperioden? Har ni tagit Ovitrelle + Orgalutran samt "den vanliga sprutan"? Ska tillbaka på VUL på tisdag.
Bengalen, hoppas så att det har gått bra för dig idag.