Sushi: nej så ledsen jag blev nu. Skit också. Jag hoppades så innerligt!!
Du, Myran och alla ni andra tappra, kämpande tjejer: ni får inte ge upp, åtminstone inte förrän ni fått en second opinion och en tionde också om så ska behövas. Det är såå mycket det kan bero på att det inte fäster, att det blir MF osv, att bara haspla ur sig att det är kromosomfel är alltid den lättaste utvägen för då håller vi ju med, då var det kanske det bästa ändå... Så slapp läkaren ta en diskussion.
Jag hoppas och önskar att ni orkar med fler försök, att ni vänder er till duktigare läkare, att ni skiter i såna som inte är helt på er sida och som stöttar er, att ni inte faller till föga för dem som säger att det är dags att lägga ner nu, att ni orkar ta fajten och söka er vidare. Det är inte slut här, det finns mycket mer att göra!! Det finns många fler vägar, det gäller bara att finna den. Det finns människor och läkare som är av en helt annan synpunkt, sök upp dem! Sushi, du kan tex uppsöka Lennart Blomqvist och Myran, du ska kanske ta och hänga på London/Aten? Goa tjejer, ni är underbara, ni kommer att lyckas, ge inte upp här!!