sushikatten skrev 2011-11-04 21:32:26 följande:
Näää tjejer! Nu är jag skit förbannad! Har skrivit två långa inlägg och då ska jag lägga in lite smylies i slutet och allt försvinner tack vara att jag inte har nätkontakt. Två gånger irad och vågar nästan inte göra det för tredje gången.
Innana: Här hade jag längsta kommentaren. Förstår din frustation men mycket kan hända än. Försök och ta det som det är nu och som du säger sen får man ta tag i det andra som oxå självklart kommer att prioriteras av dig. Jag har kommit ungefär dit oxå. Jag har partat en heldel med vänner i sommar och känner att jag kan visst leva ett liv utan barn. Jag kommer att vara ledsen till att börja med men sen måste man gå vidare. Håller allt för att det ska gå bra för dig och ge det en chans. Tyvärr finns det inte så mycket att göra än att vänta och denna väntan tar.
Zinfandel : Hur har du det? Alla tankarna är jobbigast under ruvningen. Styrkekramar
Tack för att du tänker på mig och ger mig stöd! Jag känner mig helt konfys just nu. Jag förstår inte hur det kan bli så mycket sämre bara ett halvår senare då jag i maj fick ut 13 ägg. För 18 månader sen hade jag AMH-värde som en 30-åring och IVF-resultat därefter. Undrar om det kan dala så vansinnigt snabbt? Kanske IVF-behandlingarna i sig påskyndar klimakteriet? Det är bara att vänta och se som du skriver. Håller tummarna för dig också! Hoppas det finns fina ägg på måndag!